Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 31., péntek

Filmek, sorozatok (Part 12)

Sziasztok.! :3
Meghoztam a 'Filmek, sorozatok' rovatunk következő részét.:) Egy filmet, és egy sorozatot fogok nektek bemutatni.(:

Film:
Fright Night /Frászkarika/
Az eredeti Fright Night-ot nem láttam, de ez a 2011-es verzió nekem tetszik. Nagyon sokan szidják ezt a filmet és valóban nem a legjobb, de egyszer nézhető.:) 
Ha nem bírod a horror filmeket, akkor ezt se nézd meg!! (:
Történet: Charlie Brewster életében végre minden sínen van: a gimi krémjéhez tartozik, a suli legmenőbb csajával jár. A bajok akkor kezdődnek, amikor Jerry beköltözik a szomszédba. Jófej srácnak tűnik, de valami nem stimmel vele. Néhány nagyon furcsa eset után Charlie kétségtelen konklúzióra jut: Jerry egy vámpír, aki a szomszédok vérére áhítozik. Azonban a fiú sajnos senkit sem tud erről meggyőzni, így egyedül kell kitalálnia, hogyan szabaduljon meg a szörnyetegtől.


Sorozat:
Gossip Girl /A pletykafészek/
Nagyon szeretem ezt a sorozatot.:) 
Még csak a második évadig láttam, de amint tudom, megnézem a többi évadot is.:3
Team Blair and Chuck!
Történet: A sorozat egy webes blog, a Gossip Girl által írja le a társaságbeli tizenévesek életét, akik a New York-i Upper East Side-on nőttek fel, elit magániskolákba járnak, barátokkal, családdal, féltékenységgel és egyéb kérdésekkel foglalkoznak.

UI: Szavazzatok.!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése