Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 26., vasárnap

8. fejezet - Dangerous Love


Véletlen találkozás.

- Beszállhatunk?
 - Matt? Mit csinálsz itt, nem úgy volt, hogy ma apukáddal mész dolgozni?
 - De, majd megyek is. Délutános ma.
 - Ja, értem.
 - Ő Danny. – mondta, miközben a mellette álló szőke fiúra mutatott – Tudod a legjobb haverom, akiről meséltem neked.
 - Szia! – mondta Danny, majd a kezét felém nyújtotta, és kezet ráztunk.
 - Helló! Én Mona vagyok.
 - Hallottam már rólad.
 - Remélem, csak jókat. Ő pedig az én legjobb barátnőm, Nia – mondtam és hátrafordultam, hogy rá mutassak, de már csak Nia távolodó alakját láttam. – Őő, bocsi, de én most megyek. – mondtam és gyorsan Nia után futottam, közben Matt valami olyat motyogott, hogy oké majd beszélünk, elég nagy bunkóság volt csak úgy ott hagynom őket, de tudnom kell, hogy mi a baja Niának. Eddig még minden rendben volt.
 - Héé Nia, állj már meg, mi a baj? – mondtam, mire Nia megállt, és felém fordult.
 - Az a baj, hogy Matt Danny-je az én Danny-m. Vagyis nem az enyém csak, jaj, na mind1 érted.
 - Kicsi a világ.
 - Az. – mondta Nia és egy picit elmosolyodott ezen.
 - Talán beszélned kéne vele.
 - Randizni hívott miközben barátnője van. Ezen nincs mit megbeszélni.
 - És ha félreértés volt? Te is tudod, hogy Sharon egy ribanc.
 - Igen, tudom.
Nem azért mondtam ezt, mert Dannyt szeretném védeni, egyszerűen csak ez az igazság, és amúgy is azok alapján, amiket Matt mondott nekem Danny-ről, nem tudnám róla elképzelni, hogy így átverne valakit.
 - Nia! Beszélnünk kell.
 - Nem akarok veled beszélni Danny. – mondta Nia. Megfordultam, Matt és Danny állt mellettünk.
 - Kérlek, had magyarázzam meg. Sharon nem a barátnőm, vagyis régebben az volt, de már nem.
 - Akkor miért csókolt meg?
 - Gyere el velem sétálni, és beszéljük meg ezt kettesben.
 - Oké. – mondta Nia kis gondolkozás után – Mindjárt vissza jövök. – mondta nekem, és elindult Dannyvel az óceán felé. Én pedig ott maradtam Mattel.
 - Jó újra látni. – mondta Matt és magához ölelt.
 - Téged is. – mondtam és viszonoztam az ölelését. Tényleg nagyon jó volt újra látni őt, bevallom, egy kicsit hiányzott már nekem, beletörődtem, hogy ma már nem láthatom, és most mégis itt van. Ennek nagyon örültem, viszont annak nem igazán, hogy a két Danny ugyanaz, vagyis nincs is két Danny, csak egy.
 - Hát, nem biztos, hogy lesz ebből négyes randi. – mondta Matt.
 - Ha most tudják tisztázni a dolgokat, akkor még lehet.
 - Tényleg szakított már Sharonnal, és nagyon tetszik neki Nia, szóval remélem, hogy meg tudják ezt beszélni.
 - Én is remélem.
 - Megyünk sétálni? – mondta Matt egy olyan édes mosollyal az arcán, hogy majdnem elolvadtam.
 - Menjük. – mondtam én is egy nagy mosollyal az arcomon.
Matt megfogta a kezem, és elindultunk a part felé, mikor oda értünk Matt leült a homokba, és az ölébe húzott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése