Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 3., péntek

Filmek, sorozatok (Part 3)

Sziasztok! :3

Itt a 'Filmek, sorozatok' rovatunk harmadik része, melyben egy kedvenc filmemet és egy kedvenc sorozatomat fogom bemutatni nektek. :)


Film: 
Forrest Gump

Ez a legjobb film amit valaha láttam. Már vagy 10-szer biztos, hogy láttam és minden alkalommal elsírtam magam rajta.:')
'A Forrest Gump egy megindító romantikus mese egy ártatlan amerikairól, aki pont abban a korban élt, mikor Amerika elveszíti ártatlanságát.'

A mama mindig azt mondta, hogy ha új életet akarsz kezdeni, hagyd magad mögött a múltad. :3


Sorozat:
Pretty Little Liars /Csinos Kis Hazugságok/

Ez az egyik kedvenc sorozatom.:) Az eddigi összes részét láttam, és nagyon szeretem.:)
A sorozat nyomon követi négy lány életét, akiknek a barátságuk szétesik, amikor a 'méhkirálynő' Alison rejtélyesen eltűnik. Később kiderül, hogy megölték. 1 évvel Alison eltűnése után üzeneteket kapnak egy titokzatos alaktól, aki  az 'A' nevet használja és azzal fenyegetőzik, hogy felfedi a 4 lány titkait.

;33
Ha esetleg kedvet kaptál a filmhez vagy a sorozathoz, akkor kellemes film/sorozat nézést kívánok. :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése