Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 30., csütörtök

Idézetek (Part 11)

Sziasztok.! :3

Meghoztam a mai idézetek első felét.
Remélem tetszenek.:) Ne felejtsetek el szavazni. (:

~ Igen. Sokszor összetörték a szívem. Pedig mindig próbáltam óvatos lenni. Nem sikerült. A fiúk furák, a lányok naivak..
~ Valamikor te voltál nekem az egyetlen, most is te vagy.. az egyetlen akiről hallani sem akarok!
~ Rázott a hideg, és fáztam. Percekig meredtem, de csak utána jöttem rá, hogy nem a szobában van túl hideg; hanem a szívemből hiányzik valami.
~ Engem nem kötelező szeretni.. Csak annyit kérek, ha már utálsz szépen csendben csináld, mert nem vagyok kíváncsi rá.
~ Tévedtél, kész, ennyi. Hibázni emberi dolog, megbocsájtani tudok, de felejteni nem fogok.
~ Az élet photoshopja az, amikor egy lelkileg összetört embert mosolyogni látsz.
~ Szakítok a fájdalommal, és összejövök a boldogsággal.
~ Azt hiszem, hogy az álmodozó szó illene most leginkább rám. Az én álmaim vége mindig boldogak. De gondolom ezzel nem csak én vagyok így egyedül. Mindenkinek vannak titkos álmai. Az a jó bennük, hogy senki sem tud róluk, csak aki megálmodja. Viszont az a rossz, hogy sosem válhatnak valóra.. De végül is ki tudja. Az élet tele van meglepetésekkel. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése