Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 10., péntek

Filmek, sorozatok (Part 6)

Sziasztok!

Itt a Filmek, sorozatok rovatunk mai második, összességében pedig a hatodik része. A téma még mindig a szerelem. :))

Séta a múltba (Walk to Remember)amerikai romantikus dráma, 101 perc, 2002


A film Nicholas Parks könyve alapján készült. Nekem nagyon tetszik a film, és már megnéztem néhányszor, mindenkinek ajánlom, aki szereti a romantikus filmeket.
Történet: London Carter az iskola  menő srácai közé tartozik. Miután egy tréfa rosszul sül el az egyik iskolatársukkal szemben, büntetésből közösségi feladatokat kell elvégeznie. Szombatonként korrepetálni, részt venni az iskolai színdarabban, és még jó néhány nem túl menő feladatokat végrehajtani. Ezeknek a feladatok végrehajtása során megismerkedik az iskola egyik "csodabogarával" Jamie-vel, aki a helyi lelkész egyetlen lánya. A két ellentétes személy között hamar szerelem alakul ki. 

Kínos (Awkward.)

A sorozat most tart a második évadánál, nekem az egyik kedvenc MTV-s sorozatom. Eddig az összes részét láttam, és jelenleg is a 2. évad 7. részének a magyar feliratára várok. :)) A sorozat főhősnője, Jenna Hamilton egy kínos balesetnek köszönhetően az iskolai pletykák célpontja lett. Még a baleset előtt, az iskolai táborban lefeküdt Matty-vel, az iskola legmenőbb srácával, akivel titkos viszonyt folytat, de közben Matty legjobb haverja, Jake is beleszeret a lányba, akinek a szülei sem mindennapiak. Én mindenkinek ajánlom a sorozatot, aki még nem látta, mert szerintem nagyon érdekes, és jó kis félórás kikapcsolódás egy-egy epizódja. A második évadot itt tudod nézni magyar felirattal online: 
http://sorozatom.com/sorozat/kinos/season/2 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése