Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. augusztus 27., kedd

Favourite Youtubers (Part 2)

Sziasztok!
Mint ahogy már Nia is írta, mindketten rendszeresen nézünk videóblogokat YouTube-on. Most én osztom meg veletek néhány kedvencemet!:)


1. AmazingPhil (Phil Lester)
Elég sok emberkét követek YouTube-on, de az összes közül ő a legnagyobb kedvencem. 2006-ban kezdett el YouTube videókat készíteni, és azóta már több mint 150 van neki, s én mindegyiket legalább már kétszer megnéztem. Phil egy nagyon édes és vicces teremtés, egyszerűen imádnivaló.:3

Első videó amit láttam:

Kedvenc videóm:


2. Sam Pepper
Sam gyakran készít prank videókat (szívatásokat), nekem ezen videói a kedvenceim. Van egy második csatornája, (http://www.youtube.com/user/16bitsam ) itt daily vlogokat szokott közzé tenni. Nagyon érdekesek a videói, az akcentusa pedig rettentően aranyos.:)

Első videó amit láttam:


Kedvenc videóm:

3. danisnotonfire (Dan Howell)
Ő Phil lakótársa és egyben legjobb barátja. Sok közös videójuk van a YouTube-on, s emellett egy közös rádióműsoruk is van a BBC Radio 1-nál. Az ő videóin szoktam a legtöbbet nevetni, eszméletlen a humora.:)

Első videó amit láttam:

Kedvenc videóm:


Ők hárman a legnagyobb kedvenceim, rajtuk kívül még egy csatornát szeretnék megemlíteni, ami nem más mint a Dumaragu (aka. Az Arc Nélküli Manus). Az animációs sorozat főhőse Simon, aki egy kitalált és megrajzolt karakter, akinek a megalkotója Pencz Tamás. Ez az egyetlen magyar csatorna amit követek. Nagyon vicces, mindenkinek ajánlom!:)

Ezeken kívül követek még több YouTube csatornát, de mivel Nia az előző posztjában ezek közül néhányat már megemlített, nem írom le még egyszer ugyanazokat.:)

Puszi: Mona.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése