Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. augusztus 26., hétfő

Favourite Youtubers (Part 1)

Sziasztok!

Mivel Mona is és én is rendszeresen nézünk YouTubeon videóblogokat, úgy gondoltuk, hogy megosztjuk veletek néhány, kedvencünket. :)


1. Jacksgap (Jack&Finn Harries)
Az ő videóikat kezdtem el először nézni, így őket említem meg elsőként. :)
Először Jack kezdett el videókat csinálni, majd később az ikertestvére, Finn is csatlakozott hozzá.

Az első videó amit láttam:



Kedvenc videó(i)m:
(húú, sokat vacilláltam két videó között, de nem tudtam dönteni, szóval mind a kettőt beillesztem.:)





2. Zoella (Zoe Sugg)
Ő a második, és az egyetlen lány a listámon. :) Az ő csatornája inkább a divattal foglalkozik, ezzel kapcsolatban csinál videókat. Ahogy így látom Zoe nekem egy nagyon szimpatikus, vicces lány.:)
Az első videó amit láttam:
My Brother Does My Make-up
(ezt a videót csak így engedte beilleszteni.:/)
A kedvenc videóm:


3. dicasp (Caspar Lee)
Nagyon bírom a stílusát, és szerintem iszonyat szép szemei vannak.*-*
Nem igazán tudom, hogy mit fűzzek még hozzá, de azt azért megjegyzem, hogy dél-afrikai, de Londonban született, és jelenleg is ott él.:)
Az első videó amit láttam:


Kedvenc videó(i)m:
Szintén nem tudtam dönteni, így kettő lesz.:)




4. ThatcherJoe (Joe Sugg)
Legújabb kedvencem.:3 Elég viccesek a videói, és eszméletlen, hogy milyen fejeket tud vágni.:D Btw, a fent említett Zoellának az öccse.:)
Az első videó amit láttam:


Kedvenc videó(i)m:




(p.s:állítsátok meg 3:57-kor.*-*)

Hát ezek az én kedvenc YouTube csatornáim.:) Remélem tudtam nektek egy kis újat mutatni, és megnéztek néhány videót. Rajtuk kívül még szoktam nézni másokat is, és úgy gondoltam, hogy az ő csatornájukat is belinkelem így a bejegyzésem végén, mert rájuk is megér vetni egy pillantást.:)
(Még sohasem számoltam így össze, hogy kiket nézek YouTubon, de így hogy most összeírtam egy kicsit soknak tűnik.:D)

A jövőben még várható egy hasonló bejegyzés Monától is, amiben majd az ő kedvenc YouTuberjeit láthatjátok.:)
Remélem tetszett amit összegyűjtöttem nektek, és néhányan elnyerték a tetszéseteket a felsoroltak közül. Érdemes keresgélni, mert még rengeteg ilyen csatorna van a YouTubeon.

Puszi: Nia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése