Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 24., péntek

Filmek,sorozatok (Part 10)

Sziasztok.! :3

Itt a Filmek,sorozatok rovatunk következő része, melyben most 2 filmet fogok bemutatni nektek.:) A téma a barátság.


21 Jump Street /A kopasz osztag/

Nagyon szeretem Channing Tatum-ot, ezért is néztem meg ezt a filmet, és nem csalódtam.:) Nagyon vicces film, mindenkinek ajánlom.;3
Történet: Létezik egy különlegesen kiképzett egység, amelynek tagjait olyankor vetik be, amikor egy rejtély szálai kamaszok közé vezetnek. Schmidt és Jenko csak nemrég fejezték be a rendőrakadémiát, én nem állnak a legjobb zsaruk hírében. Kapnak egy esélyt, hogy bizonyítsanak: újra hátizsákot ragadnak, hogy egy veszélyes kábítószer-kereskedő bandát leleplezzenek.Ehhez azonban be kell épülniük az iskolások közé..

A macskám, a családom és a fiúk

Ez az egyik kedvenc filmem.:) Sokan nem szeretnek egy filmet többször megnézni, én viszont a kedvenc filmjeimet képes vagyok akár 10szer is megnézni, és nem unom meg.:) Na ez is egy ilyen film.:) Nagyon aranyos kis film és vicces, szóval ezt is mindenkinek ajánlom.:3 
Történet:Georgia és barátnői, Jas, Ellen és Rosie már az első napon kiszúrják az új testvérpárt az iskolában. Robbie és Tom most költöztek Londonból Eastbourkbe. Georgia kitalál egy tervet, hogy hogyan tudna közelebb kerülni Robbie-hoz. Mivel tudja, hogy a fiú szereti a macskákat, eljátssza, hogy eltűnt az ő, Angus névre hallgató cicája.A számításba hiba csúszik. Amikor Jas pórázon vezeti Angust, az megszökik tőle és Tom menti meg. Jas és Tom randizni kezd egymással, míg Robbie Georgia riválisával, Lindsay-vel jár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése