Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 9., csütörtök

Idézetek (Part 6)

Sziasztok!

Itt az Idézetek rovatunk 6. része. :) Jó olvasgatást, és remélem, hogy tetszenek az idézetek. :))

~ A szerelem ködösíti a látást. Azt látjuk tőle, amit látni szeretnénk, és nem a valóságot.
~ A szerelem vagy meg van írva a csillagokban, vagy nincs. És semmit sem lehet tenni - vagy eljön egyszer, vagy nem.
~ Ha valakit igazán szeretsz engedd el. Ha visszajön hozzád, örökre a tiéd marad. De ha nem, akkor soha nem is volt igazán a tiéd.
~ Ha elkezdek hiányozni neked, emlékezz, hogy nem én mentem el, hanem te hagytál ott.
~ Ha megismersz valakit, aki segít elfelejteni a múltat, akkor ő lesz a jövőd.
~ Ha kér ember igazán fontos egymás számára, akkor a világ többi része megszűnik létezni. Ha veled vagyok én pontosan ezt érzem.
~ Már mindenhol kerestelek ahol nem vagy, már csak azt a helyet nem találom, ahol vagy. Csak azt tudom, hogy ott vagy, ahol én nem vagyok. De hol vagyok én? Azt kívánom bár itt lennél, hogy megmond.
~Ahhoz, hogy egy csók igazán jó legyen jelentenie kell valamit. Azzal kell megtörténnie, akit nem tudsz kiverni a fejedből, hogy mikor az ajkaitok összeérnek, egész testeddel érezd. Olyan heves és mély kell, hogy legyen, hogy ne akarj levegőt venni. Nem szabad az első csókkal csalni, hidd el, nem érné meg, mert ha megtalálod az igazit, az első csók sokat jelent.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése