Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 18., szombat

5.fejezet - Dangerous Love


Új státusz: ismerősök

Miután még vagy párszor végig bámultam Matt szobáján, kimentünk az erkélyre, ami Matt szobájából nyílik, mindig is örültem volna egy olyan szobának, aminek saját erkélye van. Az erkélyről tökéletesen rá lehetett látni a házunkra, amit rögtön el is mondtam Mattnek:
 - Abban a tízemeletesben lakok. – mondtam miközben az említett épület felé mutattam.
 - Nem gondoltam volna, hogy te is Yorktownban laksz.
 - Miért?
 - Még sohasem láttalak errefelé.
 - Én se téged, pedig régebben sokat bandáztam errefelé.
 - Kikkel?
 - Jay Duff-ékkal. – mondtam, remélve, hogy nem ismeri őket. Eléggé rossz hírük van errefelé.
 - Ismerem őket, – baszki – rossz drogos banda. Ugye már nem lógsz velük?
 - Nem. – mondtam ezzel le is zárva a témát. Nem akartam erről többet beszélni. Jay Duffhoz és a „drogos bandájához” fűződnek a legrosszabb emlékeim.
Még egy picit kint álldogáltunk az erkélyen utána visszamentünk a szobájába. Leültünk az ágyára ölébe vette a laptopját majd bekapcsolta. Belépett a Facebookjába, megkeresett engem és bejelölt. Nagyon tetszett a profilképe, elhatároztam, hogy amit hazamegyek, az összes képét végig fogom nézni és majd olvadozok rajtuk egy picit. Annyira odaadta nekem a laptopját, hogy bejelentkezzek és visszaigazoljam, de utána visszavette tőlem. Belépett a fészébe és végig nézte a képeimet, kettőt be is likeolt (tekintve, hogy csak 5 kép van fent nekem, elsőre ez nem is rossz), majd amikor a Niával közös képemhez ért, megkérdezte, hogy ki ő és elkezdett kérdezősködni a barátságunkról. Elmondta, hogy neki is van egy ilyen legjobb barátja, mint amilyen nekem Nia. Ezen elcsodálkoztam, mert eddig azt hittem, hogy fiúknál nem igazán létezik legjobb barátság, csak amolyan legjobb haverság. De tévedtem, ami már egy megszokott dolog.
  - Majd egyszer bemutatom neked, Danny-nek hívják. Biztos tetszene neki Nia. – mondta Matt miközben megmutatott egy képet, amin Dannyvel van. Biztosan bejönne Niának is ez a fiú, de ezt inkább nem mondtam el Mattnek. Igaz, nem sokáig figyeltem a képen Dannyt inkább csak Mattet néztem, mint élőben a képeken is nagyon jól néz ki.
Matt félrerakta a laptopját, majd elkezdtünk beszélgetni, amit kopogás zavart meg.
 - Tessék – mondta Matt. Az ajtó kinyitódott, és Matt papája lépett be rajta.
 - Kész a vacsora. – mondta.
 - Végre, már nagyon éhes vagyok. – mondta Matt, majd hirtelen gyorsasággal felugorott az ágyról, megkerülte azt majd kezemnél fogva húzott az ebédlőig, leültetett egy székre, majd leült mellém.
A vacsora kellemesen telt, a spagetti nagyon finom volt, annak ellenére, hogy nem igazán szeretem. Matt apukája minden féle vicces történetet mesélt Mattről. Nagyon jól éreztem magam. A vacsora után segíteni akartam elmosogatni, de nem hagyták. Visszamentünk Matt szobájába, visszaültünk az ágyra és folytattuk a vacsora előtt elkezdett beszélgetést. Matt elemelt egy hajfürtöt a hajamból, majd elkezdett játszadozni vele. Elengedte a fürtöt, és a kezét végig húzta a karomon majd a derekamnál megállt, kicsit közelebb húzott magához, majd lassan elkezdett közeledni felém. Ezt a gyönyörű pillanatot egy hangos telefoncsörgés zavarta meg. Először fel se fogtam, hogy mi történik, Matt levette rólam a kezét majd visszahúzódott a helyére. Eléggé zavarban volt, na végre már nem csak én kerülök állandóan zavarba. Az én telefonom csörgött. Enyhén  zihálva gyorsan kiszedtem a zsebemből a telefont. Láttam a kijelzőn, hogy anya hívott, biztosan azért, mert már otthon kéne lennem. Felvettem a telefont, és kiderült, hogy tényleg azért hívott. Már több mint 3 órája otthon kéne lennem.
 - Haza kell mennem. – mondtam szomorúan Mattnek, miután letettem a telefont.
 - De még csak – mondta Matt és az órájára nézett – Ó, tényleg késő van. Haza kísérhetlek?
 - Igen, az jó lenne. – mondtam mosolyogva.
Elköszöntem Matt apukájától, Jimmytől és kimentünk a lakásból. Lelépcsőztünk és elindultunk a házam felé.
 - Össze kéne hozni Dannyt és Niát.
 - Jó ötlet. Most úgy sincs barátja.
 - Akkor majd valamikor összehozunk egy négyes randit. De nekem holnap nem jó, mert apukámmal megyek be a munkahelyére. Meg adod a számod? És akkor majd valamikorra összehozzuk, meg kettesben is elmehetnénk majd valahová.
 - Persze megadom. Akkor majd megbeszéljük. – mondtam és megálltam, mert már a házunk előtt voltunk. Telefonszámot cseréltünk, nyomott egy puszit az arcomra én pedig rohantam haza, mert anyukám már nagyon ideges lehet. Beszálltam a liftbe, megnyomtam a hetes gombot és pár másodpercen belül már fent is voltam. Beléptem az ajtón.
És igazam volt. Anyumám ott várt az ebédlőben.
 - Nem megbeszéltük, hogy vacsorára már hazaérsz?
 - De igen, és sajnálom.
 - Már megint azzal a hülye Duff gyerekkel lógtál?
- Nem! – mondtam és beszaladtam a szobámba, az ajtót pedig hangosan becsaptam magam mögött.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése