Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 20., hétfő

6. fejezet - Dangerous Love


( Ha még nem olvastad Nia 'Baráti beszélgetés 1.' című részét, akkor olvasd el mert ez annak a résznek a folytatása. :) )

Baráti beszélgetés 2.

Éppen az ágyamon feküdtem és a laptopomon interneteztem, amikor Nia lépett be az ajtón, rögtön észrevettem rajta, hogy valami baja van, és igazam is volt. Valami Danny nevű fiúval volt randija, és a randi közepén kiderült, hogy a csávónak barátnője van, aki ráadásul Sharon, a suli egyik főpicsája. Kicsit rosszul fog majd kijönni, hogy én is egy Danny nevű fiúval szeretném összehozni, de amint Matt Danny-ét meglátja, majd rögtön elfeledkezik erről a bunkó Dannyről. Nemsokára el is mondom neki a négyes randi ötletét, de előtte válaszolok a hozzám feltett kérdésére:
 - Neked amúgy milyen napod volt? – kérdezte tőlem Nia.
 - Nekem amúgy nagyon jó napom volt, de majd később elmesélem, most csak az a fontos, hogy veled mi van.
- Jól vagyok nyugi! Nem akarok többet Dannyről beszélni. – mondta Nia – Szóval mitől is volt neked nagyon jó napod?
 - Inkább kitől. – mondtam és éreztem, hogy egy picit elpirultam – Találkoztam ma egy Matt nevű fiúval. Amikor először megláttam egy padon ült és egy nagy vágás volt a sebén és ömlött belőle a vér. Odamentem hozzá, és kiderült, hogy valami nagy balhéba került, de nem mondta el, hogy pontosan mibe. Aztán elmentünk a lakására és segítettem neki fertőtleníteni a sebét. Utána
 - Várjunk csak! – vágott bele Nia a szavamba – Elmentél egy idegen ember lakására?
 - Te talán nem ugyan ezt csináltad?
 - De, tényleg. – mondta Nia egy kis gondolkozás után – Folytasd!
 - Szóval utána segítettem neki rendet rakni, amit nem tudom, hogy miért csináltam, megint rám tört a rendmániás ösztönöm. Na mind1. Nemsokára hazajött az apukája, aki nagyon aranyos ember és nagyon hasonlít Mattre, ugyanolyan gyönyörű szép kék szeme van. – mondtam, és egy kicsit beleborzongtam, amikor magam elé képzeltem Mattet, Nia csak hallgatott – Náluk vacsoráztam, aztán visszamentünk Matt szobájába és volt egy pillanat, amikor úgy éreztem, hogy meg fog csókolni, de egy telefoncsörgés tönkre tette azt a pillanatot. Az én telefonom csörgött, anya volt az, hogy haza kell mennem. Matt hazakísért, telefonszámot cseréltünk, nyomott egy puszit az arcomra és ezzel vége az én sztorimnak. – mondtam kicsit csalódottan, mert jobban is végződhetett volna ez az este.
 - És fogtok még találkozni?
 - Jó lenne, és nagyon szeretnék, azt mondta majd felhív. Remélem, hogy tényleg fel fog és nem csak úgy mondta.
 - Biztos felfog. – mondta Nia, amivel egy kicsit megnyugtatott, mert neki általában mindig igaza van.
 - Amúgy Mattnek van egy legjobb barátja, aki szerintem tuti bejönne neked. Arra gondoltunk, hogy összehozhatnánk egy négyes randit.
 - Nem rossz ötlet. Ha azt mondod, hogy bejönne nekem akkor biztos úgy van. Úgy is el akarom felejteni Dannyt, talán jól jönne másik randi. Hogy hívják?
 - Nem tudom, már nem emlékszem. – füllentettem neki, mert nem akartam, hogy a Danny név miatt rögtön nemet mondjon.
 - És mikor lenne ez a négyes randi?
 - Majd ha felhív Matt, akkor megbeszéljük.
 - Miért nem hívod fel te?
 - Én biztos, hogy nem fogom. Ha akar valamit tőlem, akkor biztos, hogy felhív.
 - Nagyon tetszik neked. Igaz?
 - Még annál is jobban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése