Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 14., kedd

Zenék (Part 5)

Sziasztok!
Itt a 'Zenék' rovatunk következő része. :) Jó szórakozást hozzá! :D
Nia


One Direction - Gotta be you


A 1D-től ez az egyik kedvenc számom. Nem mondom, hogy olyan nagy Directioner vagyok, de egyre jobban szeretem a zenéjüket. :)

Pitbull ft. Shakira - Get It Started

Ha jól emlékszem már egyszer írtam, hogy Pitbull az egyik kedvenc énekesem, és mivel Shakirát is szeretem, meghallgattam a közös számukat, és nagyon tetszett, azóta szinte csak ezt hallgatom. :)

Jennifer Lopez ft. Flo Rida - Goin' In




Ezt a számot is hamar megszerettem, és már rengetegszer meghallgattam. :) Még alig egy hónapja van fent You Tube-on, de már több mint 10 millióan látták. :) Ajánlom mindenki figyelmébe. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése