Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 26., vasárnap

8. fejezet - Magical Summer

(Bocsi, hogy csak ilyen későn, de eddig nem volt időm megírni.)


Őszinte beszélgetés


Miközben a parton Monával röplabdáztunk, Danny, és a barátja Matt csatlakozni akartak hozzánk. Amint megláttam Danny-t furcsa érzések kezdtek kavarogni bennem, így egyszerűen hátat fordítottam, és elindultam valamerre, én magam sem tudtam, hogy hová. De sajnos Mona utánam jött, akit Matt, és Danny is követett, és végül Danny-vel elmentem sétálni, és ő szinte azonnal elkezdett magyarázkodni.
- Nézd Nia. Tudom, hogy mi lehet a véleményed rólam, a tegnap este után, legalábbis sejtem. Ha jól tudom, ismered Sharont, így tudhatod, hogy mekkora egy ribanc. Az hazugság lenne, hogy semmi közöm nem volt hozzá, mert Sahron a barátnőm volt 8 hónapon keresztül, de 2 hónapja szakítottam vele, mivel rájöttem, hogy csak a pénz és a hírnév miatt van, vagyis volt velem. Azóta szinte nem is láttam, tegnap este csak úgy odajött hozzám és megcsókolt. Én még ezt tegnap el akartam mondani, de mivel olyan gyorsan elszaladtál, úgy gondoltam, hogy nem lenne jó, ha utánad mennék. Ezért inkább Sharont faggattam, hogy miért csinálta ezt, de nem mondott semmi konkrétat, csak beszélt mindent össze-vissza. Majd rendesen lecsesztem, amiért ő megsértődött, és ugyanúgy ahogyan te elment. Én nagyon kedvellek téged Nia, és szeretném, ha adnál nekem egy második esélyt. – Ekkor már a kezemet fogta, és a kék boci szemeivel nézett rám, és egyszerűen alig tudtam neki ellenállni.
- Danny, - kezdtem bele én is a mondandómba, és közben kihúztam a kezem az ő kezei közül. – megpróbálok hinni neked Sharonnal kapcsolatban, bár ez nem tudom, hogy sikerül-e, mivel az ilyen ügyekben nem én vagyok a legjobb. A második esélyekben sem vagyok a legjobb, mert nálam az emberek általában csak egy esélyt kapnak, és az általában alatt azt értem, hogy az egyetlen ember, aki eddig megkapta tőlem a második esélyt az Mona volt. Szóval szerintem ezt a „megkaphatom a második esélyemet” témát jegeljük egy ideig. Nem ismersz még annyira, hogy ilyen dolgokat tudj rólam. És szerintem jó, ha azt is tudod, hogy nem könnyen bocsájtok meg embereknek, és elég makacs is vagyok. Ezért most jobb lesz, ha te visszamész Matthez és Monához, én pedig csak addig megyek oda hozzájuk, ameddig megmondom Monának, hogy hazamegyek. Adj nekem egy kis időt. – Elég szomorú arcot vágott, de muszáj volt ezt mondanom. Nem mondott semmit, de látszott, hogy egy kicsit könnybe lábadt a szeme, ugyan úgy, ahogyan nekem is. De mind a ketten tartottuk magunkat, és csendben odasétáltunk Monáékhoz. Mona felállt Matt öléből, majd nem sokkal utána Matt is felállt. Szerintem látták rajtunk, hogy nem sikerült kibékülnünk, ezért nem kérdeztek, és nem is mondtak semmit. A néhány másodpercig tartó csendet én törtem meg.
- Szerintem én megyek haza, mert majd jönnek hozzánk vendégek, de te maradj csak nyugodtan. – mondtam, a mondat végét főleg Monának.
- Biztos, hogy nem maradsz még? – kérdezte a legjobb barátnőm.
- Biztos. Még rendbe kell tennem a szobámat, és lehet, hogy anyának is segítenem kell a konyhában süteményt sütni.
- Hát, te tudod. – mondta kicsit szomorúan, még mindig Mona. Felvettem a ruhámat, elköszöntem tőlük, majd elindultam a buszmegálló felé, ahol szerencsém volt, mivel a busz három percen belül oda ért. Felszálltam rá, és hazamentem. Anya egy kicsit csodálkozott, hogy már ilyen hamar hazaértem, de nem követelt magyarázatot. Bementem a szobámba, átöltöztem, elpakoltam a dolgaimat az íróasztalról, és minden törékeny dolgot fentebb tettem, mivel a három éves unokahúgom bármit képes összetörni, amit elér. Éppen a sminkcuccaimat pakolásztam bele a kis dobozkába, amiben elméletileg tartani szoktam, amikor anya beállított egy csokor rózsával a kezében.
- Antonia, ez neked jött. Most hozta egy futár, külön, és kifejezetten neked címezve. – eléggé meglepődtem, amit anya is látott rajtam. – Van benne egy levél is.  Majd engedj egy vázába vizet, és tedd bele. – mondta anya, a csokrot a kezembe adta, majd kiment, és bezárta az ajtót. Sejtettem, hogy kitől jött a csokor, és akaratlanul is mosolyra húzódott a szám a csokor láttán. Kivettem a rózsaszín borítékot a virágok közül, és alaposan megnéztem. Egyedül annyi állt rajta, hogy ’Nia’ nem éppen a legszebb kézírással. Kibontottam a lezárt borítékot, és kivettem belőle  a kettéhajtott A/5-ös papírlapot, és elkezdtem olvasni a levelet. Már az első mondat után kicsordultak a könnyeim.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése