Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 4., szombat

1. fejezet - Magical Summer

Szerencsés nyári nap



Nagyon örültem, hogy a nyár közepén végre kilátogatunk a családommal a tengerpartra. Én már néhányszor lejöttem Monával, de a családommal ezen a nyáron még egyszer sem voltam. A szüleimmel, a nagymamámmal, és a húgommal mentünk, és körülbelül 9-kor értünk oda. A gyékényeket leterítettük a homokba, apa pedig felállította a napernyőt. Amint bekentük magunkat naptejjel, a húgommal szinte azonnal a víz felé vettük az irányt, hogy lehűtsük magunkat, mivel nagyon meleg volt, a strand hőmérője 39,5°-ot mutatott. A vízben is rengetegen voltak, ami nem meglepő, ha figyelembe vesszük azokat a tényezőket, hogy szombat van, és kánikula már majdnem két hete. Mikor bementünk a húgommal az óceánba, csak akkor tűnt fel az engem bámuló, igen fiatalnak tűnő, úszómester. Legalábbis szerintem engem bámult, mivel körülöttem csak a húgom, Lisa állt, aki mindössze 8 éves. Amint észrevette, hogy én is őt bámulom, azonnal elfordította a fejét, és felvette a napszemüvegét. Helyes srác volt, szőke haja, és ha jól láttam kék szeme van, amit napbarnított bőre igazán kiemel. Bár ha én is egésznap a strandon ülnék, akkor nem hiszem, hogy reggel sokat variáltam volna a fehér, és a kék színű bikiniim között. Lisával labdázgattunk, és úszkáltunk az enyhén hullámzó vízben. Később csatlakozott hozzánk apa is, aki beszállt a labdázásba. Pont én álltam az úszómesterek felé fordulva, így kitűnően láttam, hogy a szőke srác nem egyedül van, hanem két másik, szintúgy helyes sráccal együtt. Mind ketten barna hajúak voltak, míg az egyik magas, a másik alacsonyabb volt a szőke srácnál. Miközben labdáztunk, néha-néha mikor odapillantottam a fiúk felé, mindig azt vettem észre, hogy a szőke srác ide néz, de amint észreveszi, hogy én is nézem, azonnal elkapja a fejét.  Miután én meguntam a labdázást kimentem a partra napozni egy kicsit, és közben folyamatosan magamon éreztem az úszómester pillantását. Nagyjából 11 óra körül lehetett, amikor már egyikünk sem kapta el a fejét azonnal, amikor tekintetünk találkozott, és szemezgettünk egy kicsit.
- Nia, visszajössz velem a vízbe? – kérdezte a húgom, az utóbbi 10 percben legalább 15.-jére.
- Na, jó, megyek. – válaszoltam, majd imét elindultunk a víz felé. Miközben sétáltunk, szinte végig láttam, ahogy a napszemüvegén keresztül is engem néz. Nem volt olyan feltűnő, hogy anyáék, vagy bárki más észrevegye, de nekem azért szemet szúrt, és eléggé kezdett idegesíteni. Mikor mentünk vissza anyáékhoz, ismét feltűnt, hogy a szőke srác engem bámul, és ez most nem csak nekem, hanem anyának is, mint kiderült nem először.
- Kislányom, tudod, hogy az egyik srác folyamatosan téged bámul? – kérdezte, és én egyáltalán nem tudtam, hogy mit válaszoljak, így inkább a legegyszerűbb utat, a tagadást választottam.
- Nem, még nem tűnt fel. – mondtam neki mosolyogva. Többet nem is mondott nekem. Nem voltam az a beszédes típus, és ezt a szüleim is jól tudták. Sokkal jobban szerettem magamban gondolkozni, akár nagy társaságban is, mint beszélgetni valakivel. Általában csak a barátnőmmel beszélgetek bizalmasabban, mivel nem igazán bízom az emberekben. És ezt a szüleim is nagyon jól tudják, így már egy ideje nem nagyon erőltetik a beszélgetést velem, és ha megkapták a kérdésükre a választ nem akarnak elkezdeni beszélgetni velem. A szőke srác, még ebéd közben is engem bámult, ami anyának ismét feltűnt, de nem szólt semmit. Mikor ebéd után én, egyedül a családomból úgy döntöttem, hogy elmegyek fagyizni, nagyon meglepődtem, hogy a sorban mögöttem pont a szöszi srác állt, és meg is szólított.
- Szia! Danny vagyok, esetleg meghívhatlak egy fagyira? – kérdezte tőlem, és tuti, hogy tőlem, mivel egyenesen az én szemembe nézett, én pedig az ő gyönyörű kék szemébe bámultam, és hírtelen azt se tudtam, hogy mit mondjak. Lejátszódott néhány jelenet a fejemben, ahogy anya, nagyi és apa kicsit felháborodik, hogy megengedem egy vad idegen srácnak, (aki közelről még helyesebb, mint messziről) hogy meghívjon fagyizni.
- Igen. – mondtam neki, miután megpróbáltam a legszebb mosolyomat elővenni, és nem az ’úristenegyhelyespasielhívottfagyizni’ mosolyomat.
- Milyen ízeket kérsz? – kérdezte. Látszólag ő nem volt olyan ideges ettől a helyzettől, mint én.
- A kedvencemet, citromot, és málnát. – válaszoltam, amin ő nevetni kezdett, én pedig kérdően néztem rá, és visszakérdeztem. – Ezen mi olyan vicces?
- Semmi, csak nekem is ez a két kedvenc ízem. – mondta mosolyogva, amitől én majd’ elolvadtam. – Van kedved sétálni egy kicsit? Mára már pont végeztem. – kérdezte, miután kikértük a fagyijainkat. Válaszként én csak bólogattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése