Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 3., péntek

Filmek, sorozatok (Part 4)

Sziasztok!

Itt a 'Filmek, sorozatok' rovatunk negyedik része, melyben én is egy filmet, és egy sorozatot fogok nektek most bemutatni, leírni róla a véleményem. :)

Jégkorszak 4.: Vándorló kontinens


Nagyon szerettem az első három részét, és ezért nagyon örültem, hogy néhány héttel ezelőtt elmentünk megnézni a moziba. Sok mindent nem akarok leírni a tartalmáról, hogy aki még nem látta, és meg akarja nézni, az ne tudja előre a történéseket. A kedvencem szereplőm ebben a részben Sid nagymamája volt. :):) Aki szereti az ilyen vicces animációs filmeket, annak ajánlom, hogy az első 3 résszel együtt nézze meg ezt is, aki pedig látta már az előző részeket, az ezt a részt se hagyja ki. :):)
Egy rövidfilm:


És a magyar nyelvű előzetes:

Tortakirály (Cake Boss)


A 'Tortakirály' Buddy Valastro, akinek New Jersey-ben van a családjával egy cukrászdája. Rengeteg tortát és süteményt készítenek minden héten, és az átlagos tortákon kívül különleges tortákat is készítenek, születésnapokra, évfordulókra, esküvőkre, és mindenféle különleges alkalomra. Szerintem nagyon jó kis sorozat, én nagyon szeretem. :):)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése