Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 11., szombat

3.fejezet - Dangerous Love


Marilyn Monroe.

Miközben Matt elpakolta, és helyére vitte az ’elsősegély’ dobozt, jobban megfigyeltem őt. Karjait és kézfejeit különböző tetoválások díszítik. Bal felkarján egy Marilyn Monroe arcát ábrázoló tetoválás van, ha ő a nő ideállja, akkor nem hiszem, hogy nekem sok esélyem van nála. Vörös hajammal, és nagyon sovány alkatommal semmit sem érek Marilyn Monroe-hoz képest, bár kevés olyan gyönyörű nő van, mint ő. Időközben Matt visszaért hozzám és furcsa mosollyal az arcán ezt kérdezte:
 - Mire gondolsz most? – a furcsa mosoly annak tudható be, hogy valószínűleg észrevette mennyire végig bámultam, de hát pár perccel ezelőtt ő is ezt tette velem..
 - Miért van Marilyn Monroe rátetováltatva a kezedre? – úgy látszik ez a kérdés váratlanul érte.
 - Hasonlít anyukámra. Amikor kicsi voltam láttam egy képet róla, és azt hittem anya az. Megtartottam a képet és büszkén mutogattam mindenkinek, hogy nézzék, milyen gyönyörű anyukám van, elkezdtek rajtam kacagni és mondták, hogy ő nem az én anyukám, én meg sírva haza szaladtam hozzá és megmutattam neki a képet, elmondtam, hogy nem hiszik el, hogy ő van rajta. – mesélte nekem a régi történetet mosolyogva – Aztán megmondta, hogy ez tényleg nem ő, hanem egy híres színésznő, mutatott nekem még róla több képet, és akkor én is rájöttem, hogy ez nem ő. De azon a képen tényleg ugyanolyan volt, mint az anyukám. Ez a legkedvesebb emlékem róla, és ezért van ez a tetkó.
 - Ez nagyon aranyos történet. Nem bírom felfogni, hogy hogy hagyhatott el titeket.
 - Én sem.. De ne beszéljünk róla többet. Neked van tetkód?
 - Igen, egy apró felirat a hátamon.
 - Milyen felirat?
 - Je ne regrette rien.
 - És ez mit jelent? – kérdezte kíváncsian
 - Azt, hogy nem bántam meg semmit.
 - Miért tetováltattad ezt magadra?
 - 15 éves vagyok, de már sok mindenen keresztülmentem, és közben nagyon sok butaságot csináltam, de nem bántam meg semmit, mert ha azokat nem tettem volna meg, akkor most nem az lennék, aki vagyok.
 - Milyen butaságokat csináltál?
 - Majd máskor. – mondtam vigyorogva
 - Héé, ez az én szövegem. De oké, majd máskor – mondta ő is vigyorogva. – Mindjárt haza jön apukám, főzök neki egy kávét. – ezzel elindult a kávéfőző felé, én pedig az órára pillantottam, észre se vettem, de már eltelt 2 és fél óra, pár perc és délután 6 óra lesz.
Úgy döntöttem, hogy rakok egy kis rendet, az asztalon lévő ruhákat összehajtogattam és ráraktam az egyik székre, majd a mosogató felé vettem az irályt. Beletettem az összes elmosatlan tányért és poharakat.
 - Te meg mit csinálsz? – kérdezte Matt, amikor rájött, hogy mosogatni készülök.
 - Azt, amit már régen meg kellett volna csinálnod.
 - Erre tényleg semmi szükség Mona. – majdnem kiejtettem a kezemből a tányért, először mondta ki a nevemet, és annyira nagyon jó volt ezt hallani.
 - De igen, nagyon is szükséges. Apukád biztosan nagyon fáradt lesz, és jól fog neki esni, hogy egy tiszta környezetbe tér haza. – mondtam teljes komolysággal.
 - Igazad van, majd én megcsinálom. – mondta és próbálta kiszedni a kezemből a mosogató szivacsot, nem sok sikerrel.
 - Nem. Te inkább tisztítsd meg a konyhapultot.  – mondtam miközben a mocskos konyhapultra mutattam.
 - Jó. De, biztos, hogy ezt akarod csinálni?  - kérdezte.
 - Igen. – mondtam teljes határozottsággal.
Matt elkezdte kidobni a romlott ételmaradékokat, majd elkezdte pucolni a pultot. Eléggé vicces látványt nyújtott, egy picit talán el is mosolyogtam magam.
 - Ígérd meg nekem, hogy mostantól ezt minden nap megcsinálod. Ha kell, segítek, apukád ennyit tényleg igazán megérdemel.
 - Hmm. Minden napos takarítás veled. Az a része, hogy minden nap veled lehetek nagyon is tetszik. – mondta elbűvölő mosollyal az arcán. – Viszont az a része, hogy takarítanom kell, annyira már nem tetszik.
 - Hát, nem kell minden percben takarítanunk, egy nap elég fél órát szánnod erre.
 - Akkor ott van még 23 és fél óra, amit azzal tölthetünk, amivel csak akarunk. Oké, benne vagyok. – mondta hatalmas mosollyal az arcán.
 - Olyan sok időnk azért nincs, mert aludnunk is kell.
 - Azt is lehet együtt. – mondta majd rám kacsintott.
 - Igaz. – mondtam és éreztem, hogy az arcom kezd olyan színűvé válni, mint a hajam.
 - Nagyon édes vagy, amikor elpirulsz. – erre még jobban elvörösödtem.
 - Nem is szoktam elpirulni. – mondtam teljes zavarban.
 - Áh, tényleg nem, a mai nap folyamán körülbelül már ötször elpirultál.
 - Nem is igaz. – mondtam miközben erősen koncentráltam a kezemben lévő tányérra, hogy hatalmas zavaromban el ne ejtsem. Tényleg gyakran el szoktam pirulni, de miért kell ezt észrevennie?
 - Ha te mondod. –mondta kacarászva.
Folytattam a mosogatást, miközben ő végzett a konyhapult tisztításával, és az általam elmosott dolgokat kezdte el törölgetni és a helyükre rakni. Hirtelen egy hangos ajtónyitás törte meg a köztünk kialakult pár perces csendet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése