Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 10., péntek

Filmek, sorozatok (Part 5)

Sziasztok.! :3

Ez itt a 'Filmek, sorozatok' rovatunk ötödik része, melyben egy kedvenc filmemről és egy kedvenc sorozatomról olvashattok. :) Mivel ezen a héten a szerelem a téma, ezért olyan filmeket és sorozatokat kaptok tőlünk, melyekben megtalálható a szerelem.

Film:
Őrült, dilis szerelem
(Crazy, Stupid Love.)
Egy régebbi filmes posztban már említettem, hogy Emma Stone az egyik kedvenc színésznőm. Ebben a filmben is szerepel, ezért néztem meg. Nem csalódtam. :) Nagyon jó film.:)) 
Történet: Cal Weaver mindent megkapott az élettől, amit akarhat. Jó munka, szép ház, aranyos gyerekek mindez egykori gimis szerelme oldalán. Ám amikor kiderül, hogy felesége megcsalja és válni akar hirtelen minden megváltozik - egy egészen új típusú életté.

Sorozat: 
Glee
Nagyon szeretem ezt a sorozatot. :D Az eddigi összes részét láttam.:)
Egy iskolai kórus életébe tekinthetünk bele, rengeteg dal feldolgozása hallható a sorozatban, melyek néha jobbak mint az eredeti (szerintem..:)).
Azért választottam most ezt a sorozatot, mert a kórusban a tagok között nagyon sok szerelmi szál fűződik. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése