Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 21., kedd

Zenék (Part 8)

Sziasztok!
Itt a zenék rovatunk 8. része, a téma a barátság.

Közérdekű információ:
A hét további részében és jövőhét elején (hétfő, kedd, szerda) a bejegyzéseim délelőtt 10-kor, időzítve kerülnek ki az oldalra. Jövő hét elején táborban leszek, addig pedig nem biztos, hogy minden nap meg tudom majd írni a bejegyzéseimet, szóval biztosra megyek, és elkészítem őket előre. :)

Most pedig jöjjenek a zenék a barátságról. :)

Demi Lovato - Gift of a friend


Én személy szerint nagyon szeretem ezt a zenét, és magát Demit is, akinek nem rég volt a szülinapja, szóval utólag is boldog szülinapot kívánok neki. :):)

Queen -  Friends will be friends

Ez egy elég régi szám, és elég híres is, szóval gondolom mindenki ismeri. :) Nekem nagoyn tetszik a szövege, és maga a szám is. :3

Fun - We are young

Ehhez csak annyit tudok hozzá fűzni, hogy: Köszönöm Mona.!! :)) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése