Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 28., kedd

Zenék (Part 9)

Sziasztok.! :3

Itt a Zenék rovatunk kilencedik része, megint három zenét hoztam nektek. :))
Még mindig várjuk a véleményeket a bloggal, rovatokkal és a történetekkel kapcsolatban. Nagyon örülnénk néhány visszajelzésnek! :)

Kid Cudi - Pursuit of Happines [Steve Aoki Remix]

Annak, aki látta már a Project X című filmet, ismerős lehet ez a zene, mert benne van a filmben.:) Én is a film által ismertem meg, és nagyon szeretem. *-*

Calvin Harris ft. Example - We'll Be Coming Back

Nagyon szeretem ezt a zenét. *-*

The Wanted - Lightning

A The Wanted az egyik kedvenc együttesem, imádom őket. :))
Most ez az egyik legkedvencebb zeném tőlük.(:


Remélem, hogy tetszettek a zenék.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése