Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 22., szerda

Az oldal negyedik, és ötödik díja (Part 1)

Sziasztok!

Az oldal ismét megkapta a LIEBSTER AWARD-ot. :) Ismét külön-külön válaszolunk a kérdésekre. :):) Mivel a szabályokat is kitettük már néhányszor, ezért most azt is kihagyjuk. :)


Regi&Ani kérdései:

1. Kedvenc zene?

Kimondottan kedvenc zeném nincsen, de rengeteg zenét szeretek, és hallgatok meg minden nap. :):)

2. Írás közben mi ad ihletet?

Rengeteg dolog. Filmek, könyvek, zenék, bármi, ami illik a történet témájához, és le tudom írni azzal kapcsolatban.

3. Kedvenc történeted amit, valaha írtál/írsz?

Nagyon közel áll a szívemhez az első történetem, a Mosolyogj, amikor csak teheted!, de jelenleg a legjobban a Magical Summert szeretem írni, és azt írom a legszívesebben is. :)

4. Mi az az egy dolog, amit mindenképpen meg akarsz tenni az életben?

Rengeteg ilyen dolog van, ami közül most egyet sem szeretnék kiemelni.

5. Hogyan képzeled el magad 10 év múlva?

Konkrét nincsenek, de 10 év múlva szeretnék egy egyetemen tanulni. :)

6. Mióta írsz fanficet?

Március óta. :)

7. Milyen számodra egy tökéletes nap?

Nem tudom, nem gondolkoztam még ezen.

8. Van példaképed? Ha igen, akkor ki az?

Nincs, de sok emberre felnézek. 
9. Kiskorodban mi akartál lenni?

Rengeteg minden. Orvos, ügyvéd, óvónő, stb.

10. Kedvenc állat?

Delfin, elefánt. :):)

11. Hová szeretnél legszívesebben eljutni?

Spanyolország, Anglia, USA.

Dakota Sylmar kérdései:

1. Szüleiddel élsz?

Igen.

2. Mi volt a legszebb dolog az életedben? 

Hát, nem tudom, még nem sok olyan dolog történt velem, amit ki tudnék emelni azzal a jelzővel, hogy 'legszebb'.

3. Kire vagy a legbüszkébb?

Nem tudom, szerintem még ehhez a kérdéshez is fiatal vagyok. 

4. Saját lakás esetleg?

Még nincs, de majd szeretnék. :)

5. Kedvenc zenei stílus?

Minden jöhet, de talán legjobban a popot kedvelem. :)

6. Szereted a növényeket?

Igen. 

7. Alkohollal hogy állsz?

Egész életemben összesen 2 pohár pezsgőt, és egy korty citromos sört ittam. De egyik se ízlett igazán.

8. Cigizel?

Nem, és nem is áll szándékomban kipróbálni.

9. Játszol valamilyen hangszeren?

Jelenleg nem, de régen furulyáztam és fuvoláztam.

10. Voltál-e már hangversenyen?

Igen. De nem szívesen mentem el.

11. Tudsz főzni?

Fogjuk rá, de nem vagyok valami profi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése