Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 25., szombat

7.fejezet - Dangerous Love


Egy meleg nyári nap.

Nia éjfél előtt pár perccel ment el tőlem. Megbeszéltük, hogy holnap is találkozunk, és elmegyünk valahová. Átöltöztem a pizsamámba, ami egy nagyon bő póló és egy rövidnaci, aztán rögtön feküdtem le aludni, mert már nagyon álmos voltam.
Reggel arra ébredtem, hogy valaki egy hatalmas nagy puszit nyom az arcomra, egyből rájöttem, hogy ki az. Csak Zacky lehet, a kisöcsém. Behúztam magam mellé az ágyba és adtam egy nagy puszit arcára.
 - Ma ugye itthon leszel? – kérdezte tőlem Zacky.
 - Elmegyek Niával valahová, de hamar haza jövök.
 - Biztos?
 - Száz %.
 - Ezer?
 - Egy millió. – mondtam és még szorosabban magamhoz öleltem Zackyt. Ő a világon a legjobb testvér, és ezt nem azért mondom, mert ő az egyetlen testvérem, hanem mert tényleg így van, mindenki örülne egy ilyen öcsikének.
Bekapcsoltam a tévét, és pont a Phineas és Ferb ment, ami a kedvenc mesénk, szóval elkezdtük nézni. Anyu hozott nekünk reggelit, amit szépen el is fogyasztottunk. Zacky bealudt, betakartam, majd halkan kiosontam a szobámból, bementem a fürdőszobába, hogy rendbe hozzam magam. Átöltöztem, fogat mostam és vártam, hogy Nia végre felhívjon és megbeszéljük a mai programot. 5 perccel később ez meg is történt. Megbeszéltük, hogy lemegyünk a partra. Gyorsan felvettem a fürdőruhám a rendes ruhám alá, összepakoltam a szükséges cuccokat egy táskába. Nyomtam egy puszit az édesen alvó tesókám arcára, elköszöntem anyutól és már léptem is ki az ajtón. Meghívtam a liftet, és amikor kinyitottam a liftajtót megláttam Niát.
 - Szia! – köszönt nekem.
 - Szia! Ilyen se volt még, hogy pont a liftben találkozunk. – nevettem.
 - Hát, tényleg nem fordult még elő. – nevetett ő is velem. A földszinten kiszálltunk a liftből, majd a házunk előtti buszmegállóhoz mentünk, ahol vártunk a parthoz vivő buszra.
2 perc múlva megérkezett a busz, felszálltunk és leültünk egy kétszemélyes ülésre. Megbeszéltünk, hogy most nem a megszokott part részre megyünk, mert Nia nem akar összefutni Dannyvel, és igazából én se nagyon szeretnék, nem igazán ismerem, de nagyon nem kedvelem. Hogy csinálhatott ilyet az én legjobb barátnőmmel?
Ahogy megérkeztünk a partra rögtön belerohantunk a vízbe, nagyon meleg volt az idő, szóval rettentően jól esett most egy kis lehűlés. Hülyéskedtünk egy keveset, fröcsköltük egymást vízzel, ugráltunk a mólóról, szóval nagyon jó éreztük magunkat.
 - Eszünk valamit? Éhes vagyok. – mondtam Niának, miközben jöttünk ki a vízből.
 - Már én is az vagyok együnk egy gyros tálat.
 - Oké. Menjünk.
Elmentünk az egyik büféhez, kértünk két gyros tálat és két colát. 10 perc múlva meg is hozták. Megettük, vettünk egy-egy jégkrémet, majd visszasétáltunk a vízhez és leültünk a móló szélére.
 - Felhívott már Matt? – kérdezte Nia.
 - Nem. Ma az apukájával ment be dolgozni.
 - Ja, tényleg. Majd délután biztos felhív.
 - Remélem. – mondtam – téged nem hívott Danny?
 - Nem, de nem is akarok vele beszélni.
 - Megértelek.
Megettük a jégrémeinket, elindultunk a röpiháló felé, és elkezdtünk röpizni. Teljesen belemerültünk a röpizésbe, hirtelen egy nagyon ismerős fiú hang megszólalt mögöttem:
- Beszállhatunk? – kérdezte. Megfordultam. Matt volt az egy ismeretlen szőke fiú társaságában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése