Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 8., szerda

Az oldal első díja (Part 1)

Sziasztok!

Dorililientől kaptunk egy díjat, amit nagyon köszönünk. :) Mivel Mona. nyaral, így ő most nem tudja kitenni az ő részét, szóval majd ha hazajön utána (hétfőn, vagy kedden) ki fogja tenni, és meg fogjuk beszélni azt is, hogy kiknek adjuk tovább a díjat, és, hogy mik lesznek a megválaszolandó kérdések. :))


Szabályok

Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell.
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
11 embert meg kell jelölni, és linkelni.
Nincs visszaadás/visszaküldés.

11 dolog magamról:

1. Szeretek olvasni.
2. Van egy húgom.
3. Kedvenc fagyim a citrom és a málna. :))
4. Nagyon szeretek blogolni és történeteket kitalálni.
5. Álmodozó vagyok. :))
6. Szeretem a focit.
7. Kedvenc csapatom az FC Barcelona.
8. Szeretem a Forma 1-et.
9. Kedvenceim Kimi Räikkönen és Sebastian Vettel.
10. Imádom a palacsintát. :)
11. Egyik napról a másikra megszerettem a kosárlabdát. :))

Válaszok a kérdésekre:

Melyik a legutóbbi zene amit meghallgattál?
Pitbull ft. Shakira - Get It Started
Ha lenne egy saját szigeted, hogyan neveznéd el?
Hát ez jó kérdés, ezen még sosem gondolkodtam. :D De ha tényleg lenne egy saját szigetem, akkor valószínűleg Álom-szigetnek nevezném el. (Vagy valami ehhez hasonlónak.)
Ki az a híres ember, akivel legszívesebben találkoznál?
Hát sok ilyen híres ember van, és most így hirtelen egyet sem tudok kiemelni közülük. :)) 
Melyik a történetedben a kedvenc szereplőd?
A Magical Summer-ben Nia a kedvenc szereplőm, mivel a legtöbb belső tulajdonságát magamról mintáztam. :))
Melyik az a hely, ahová mindenképpen el szeretnél jutni?
USA. Azon belül pedig New York, LA, Miami, Huntington Beach. :)) (És az utolsó előtti kérdésnél jutott eszembe, hogy egyszer a Rio-i karneválra is el szeretnék jutni.) :D
Mi az ami a legjobban fel tud húzni téged?
Ebből is sok van. :)) De mostanában legtöbször a tesóm tud úgy felhúzni, hogy majd' szét robban a fejem. :))
Mi az, ami ihletet ad írás közben?
Legtöbbször ha olvasok valamilyen könyvet, megnézek egy filmet, vagy videoklipet, és van bennük néhány olyan jelenet, amit el tudok képzelni a történeteimben, akkor egy kicsit átalakítgatom, és bele is írom valamelyik történetembe.
Melyik a legérdekesebb könyv, amit életedben olvastál?
Sok érdekes könyvet olvastam már, de talán a legérdekesebb és legizgalmasabb könyv az Agatha Christie - Örök éj című könyve volt. De mivel eléggé szeretem a krimiket, rengeteget fel tudnék most sorolni ezen kívül.
Melyik filmben szerepeltél volna szívesen?
Ez is egy olyan kérdés, amin még sohasem gondolkodtam, szóval fogalmam sincs róla. :)) 
Mi jut eszedbe először Brazíliáról?
A foci, Felipe Massa és Rio de Janeiro a Jézus-szoborral, és a karnevállal. :))
Van példaképed? Ha igen, ki?
Úgy kimondottan példaképem nincsen, de sok emberre felnézek. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése