Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. augusztus 20., hétfő

6. fejezet - Magical Summer


Baráti beszélgetés 1. 


A történtek után azonnal elindultam hazafelé gyalog, ami körülbelül fél óra sétát jelentett, de nem bántam, hiszen ez idő alatt szinte teljesen lenyugodtam. Mikor hazaértem és beszálltam a liftbe nem a 10. emelet, hanem a 7. emelet gombját nyomtam be, ahol a legjobb barátnőm, Mona lakott. Mikor kiszálltam a liftből csengettem a Burke család ajtója előtt. Nem telt el 1-2 perc, Mrs. Burke, Mona anyukája ajtót nyitott.
- Szia Nia! Mi járatban erre felé ilyen későn? – kérdezte kíváncsian.
- Csókolom, Monát keresem, nagyon sürgős. Itthon van?
- Igen, bent van a szobájában, menj csak be hozzá nyugodtan.
- Rendben, köszönöm. – többet se ő se én nem mondtunk, elállt az ajtóból, én pedig egyenesen elindultam Mona szobája felé, ahol hezitálás nélkül benyitottam az ajtón. Mona az ágyon feküdt, és a laptopján csinált éppen valamit, amikor észrevett. Szinte azonnal látta, hogy valami nincs rendben velem.
- Szia Nia! Mi a baj? Azonnal mesélj el mindent. – közben mutatta nekem, hogy menjek oda mellé, és üljek le az ágyára.
- Biztos, hogy mindent? Elég hosszú. – mondtam, mivel már fél 10 volt.
- Mesélj el mindent az elejétől.
- Rendben. – Egyeztem bele, majd elkezdtem mesélni. – Mondtam neked, hogy anyáékkal tegnap kimentünk a partra kicsit kikapcsolódni, fürdeni. Már reggel észrevettem, hogy van egy nagyon jóképű, fiatal úszómester, és ő is észrevett engem, és egész délelőtt szemeztünk, meg egymást néztük, amit anya észre is vett, de végül letagadtam. – Mona végig semleges arccal figyelt, és hallgatott. – Aztán mikor elmentem fagyizni, pont ő állt mögöttem a sorban, megszólított, és meghívott egy fagyira, mint kiderült Danny-nek hívják, és nyári munka miatt dolgozik a parton. Aztán elkezdtünk sétálni, és végül a házuknál kötöttünk ki, ami körülbelül 10 perc sétára van a tengerparttól, és egy nagy luxusvilla. Kiderült, hogy a JFK-ba jár, és most lesz 11.-es. Mikor behívott a házukba telefonszámot cseréltünk, és meghívott ma estére a Ruby’s Dinner vacsorázni. Ma minden jól is ment. 7-re értem jött, sétáltunk a parton, és beszélgettünk, majd megvacsoráztunk, aztán kimentünk, és a sétányon leültünk egy padra, hogy beszélgessünk még egy kicsit. – éreztem, hogy már a sírás kerülget. – Aztán jött egy szőke csaj, aki beült Danny ölébe, és megcsókolta. – Mona eléggé meglepődött, de még mindig nem mondott semmit. – Aztán mikor a csajszi megfordult, láttam, hogy Sharon az, és közölte velem, hogy ő Danny barátnője. – meséltem el mindent Monának, aki csak a történetem végén szólalt meg.
- És te mit csináltál?
- Felálltam, és sírva eljöttem, most pedig itt vagyok.
- De miért hívott el randizni, ha van barátnője? Ez totális hülyeség. Sharon meg egy hülye picsa, nem kell vele foglalkozni, ezt már mindketten tudjuk. Ennek a Danny-nek meg töröld ki még a telefonszámát is, vagyis inkább ne, mert ha fel akar hívni, akkor látni fogod, hogy ki az, és nem veszed fel. De felejtsd el, majd lesz helyette valaki más, aki nem kavar olyan ribancokkal, mint Sharon.
- Rendben. Teljesen igazad van. Neked amúgy milyen volt a napod? – kérdeztem, elterelve a témát a Dannys ügyről.

(A fejezet folytatása a Dangerous Love 6. fejezetében van leírva, Baráti beszélgetés 2. címmel, amit itt olvashattok el.) :)
Life goes on.
(Az élet megy tovább.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése