Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. szeptember 18., kedd

Zenék (Part 15)

Sziasztok.! :3
Meghoztam a mai zenéimet.! :))
Néha már úgy érzem, hogy feleslegesen posztolgatunk, mert semmilyen visszajelzést nem kapunk. Nagyon örülnénk néhány véleménynek.!:)
Ui.:Szavazzatok.! (:
Mona.


The Pretty Reckless - My medicine
Imádom Taylor Momsemet.*-* A Gossip Girl-ből ismertem meg, már ott is kedvencem volt. Énekesként is ugyan olyan jó, mint színészként, talán még jobb is. :)) Ez az egyik kedvenc zeném az együttesétől. ^^


30Y - Bogozd ki
Napok óta ez a zene jár a fejembe.:D 3 évvel ezelőtt, amikor először hallottam, nagyon utáltam. Most már imádoom. :DD Nagyon jó zene.^^


Asaf Avidan - One Day (Wankelmut Remix)
Nagyon tetszik nekem ez a zene.^^ 
Először azt hittem, hogy egy nő énekli, de nem.  Egy férfi.:D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése