Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. szeptember 2., vasárnap

Forma 1 Belga Nagydíj Futam Értékelő

Sziasztok.! :3


Mivel ma a nyári szünet után újra volt Forma 1, ezért itt a futamértékelő! (:
A rajtnál Grosjean ráhúzta Hamiltonra a kormányt, és ezért nekicsapódtak mindketten Alonsonak. Mind a hárman kiestek. Nem igazán szeretem Alonsot, de bevallom, hogy kissé megijedtem az ütközésnél. De szerencsére senkinek sem esett baja. :) 
Annak viszont picit örülök, hogy Hamilton kiesett..
Kicsit szomorú vagyok, amiért Kimi csak harmadik lett, de persze ez is nagyon jó helyezés.:)
Viszont a  szezon legszebb előzését láthattuk, amikor is Kimi Räikkönen megelőzte 
Michael Schumachert.
Alapjában véve nagyon jó futam volt.:)
P1:Jenson Button. :)
P2:Sebastian Vettel. 
P3:Kimi Räikkönen. 

Na és kikapta a legnagyobb tapsot a dobogónál? Hát persze hogy Kimi.! ;3


:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése