Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. szeptember 11., kedd

Zenék (Part 13)

Sziasztok.!:3
Meghoztam a mai zenéket.:) Három kedvenc zenémet fogom megmutatni nektek.:)

Lykke Li - I follow rivers (Adrian Funk Remix)
Ma egész nap ez a zene járt a fejemben.:| Az eredeti verziója nem igazán tetszik, viszont ez a remix nagyon jó lett. :))

Supernem - Az világ
Nagyon-nagyon szeretem a Supernemet. *-* Pár évvel ezelőtt koncertjükön is voltam. Az volt életem eddigi legeslegjobb koncertje. Nagyon szeretnék menni megint. :)) Ez az egyik kedvenc zeném a legújabb albumukról..:)

Deniz ft. Palej Niki - A hazám
Deniz az egyik legkedvencebb magyar előadóm. A szövegei nagyon megfognak, egyszerűen imádom. :)
Ezt a zenét hallottam tőle először, rögtön megszerettem. :33 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése