Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. szeptember 9., vasárnap

12. fejezet- Magical Summer


Következmények.


- Mást nem mondtak? – kérdeztem legjobb barátnőmet, miközben már majdnem sírtam.
- Nem. De ne aggódj, nem volt olyan komoly a baleset, hogy nagyon súlyos baja legyen. – mondta, de szerintem csak azért, hogy ne aggódjak, aggódjunk annyira, és mind a ketten megnyugodjunk egy kicsit.
- Amúgy milyen volt a randid Mattel? – kérdeztem, hátha egy kicsit ő is, és én is vidámabbak leszünk, mert szerintem nagyon jó volt a randijuk, egészen addig, ameddig anya meg nem zavarta őket a telefonhívásával, legalábbis, én ezt gondolom.
- Hát, kiderült, hogy csak tegnap szakította a most már volt barátnőjével. – mondta szomorúan, és azért nem tudta folytatni, mert bejött az orvosom, és kiküldte őt, hogy „beszélgetni” tudjon velem.
- Hogy érzi magát, Miss Boyer?
- Köszönöm, nagyon jól vagyok. – válaszoltam, miközben ő megnézte a homlokomon lévő sebet a tapasz alatt.
- Nincs hányingere, nem szédül?
- Nem.
- Rendben. Én úgy látom, hogy nem ártana összevarrni a homlokán lévő sebet, ha nem akarja, hogy csúnyán hegesedjen be. Szólok a nővérnek, hogy készítse önt elő. Körülbelül 10 perc múlva visszajövök, és elvisszük egy kezelőbe, ahol – mondta az orvos, majd elindult az ajtó felé.
- Doktor úr! Nem tudja véletlenül, hogy hogy van Danny Ferrer? Ő ült velem a kocsiban. – szóltam az orvos után.
- Maga a barátnője? – igazából nem tudtam, hogy most a barátnője vagyok-e vagy sem, de reménykedve abban, hogy az orvos tud mondani valami konkrétat, azt mondtam, hogy a barátnője vagyok. Az orvos elmondta, hogy Danny oldalán nem nyílt ki a légzsák a kocsiban, és rendesen lefejelte a kormányt, és neki is lett egy mélyebb vágás a fején, amibe belement néhány üvegszilánk, és egy műtőben szedték ki valamilyen okból. Nem mondta el pontosan, de engem ez is megnyugtatott. Kiment, és körülbelül 5 perc múlva visszajött, és átmentünk egy kezelőbe, ahol szépen lassan összevarrta a vágást a fejemen, miközben a családjáról beszélt, és arról, hogy van egy lánya, aki állandóan ellenkezik neki. Engem igazán nem érdekelt az amit dumált, így az egész alatt arra gondoltam, hogy már mennyire találkozni akarok Dannyvel, és elmondani neki, hogy megbocsájtottam neki teljesen. Amikor a doki végre befejezte a varrást a fejemen, engem visszavittek a szobámba, majd anya jött be, és hozott nekem néhány szükséges cuccot, mivel legjobb esetben is csak holnap este engednek haza. Már Mona nem jött vissza, mivel haza kellett mennie, amit nagyon bántam, hiszen így nem tudtam meg, hogy mi történt vele és Mattel a randijukon. Anya is hazament, mert mondtam neki, hogy teljesen fölösleges itt maradnia velem, mivel úgy sem csinálunk semmit, így teljesen nyugodtan hazamehet. Miután elment, én kimentem a szobámból, és megkérdeztem egy nővért, hogy melyik szobában van Danny, és szerencsére a nővér elmondta, és megengedte, hogy egy kis időre átmenjek hozzá, én át is mentem hozzá. Bent volt az enyémhez hasonló egy ágyas szobában, és éppen a telefonját nyomkodta, amikor bementem hozzá, és nagyon meglepődött.
- Nia! Jól vagy? Minden rendben veled? Nagyon sajnálom, de amúgy egyáltalán nem én voltam a hibás, hanem a másik sofőr, aki belénk jött. – mondta, miközben én odamentem mellé, és leültem az ágyára.
- Persze, jól vagyok. Semmi gond. Te jól vagy?
- Igen, semmi bajom, csak nem akarnak kiengedni, és bent kell maradnom még két napot, mert van egy kis agyrázkódásom.
- Akkor örülök, hogy jól vagy. Csak azért jöttem, hogy ezt meg tudjam, mert a nővér szerint nem nagyon kéne járkálnom, és csak néhány percre engedett át. Majd ha kiengedtek, akkor elmehetnénk majd megint valahová.
- Oké, majd akkor addig találd ki, hogy hová. – mosolygott rám, miközben a nővér kopogott az ablakon ezzel jelezve, hogy már vissza kéne mennem a saját szobámba.
- Oké, kitalálom. Én akkor megyek vissza, mert a nővér kinyír. –mosolyogtam, és amikor fel akartam állni az ágyáról, ő visszahúzott maga mellé.
- De még mielőtt elmész tudnod kell, hogy teljesen beléd szerettem. – mondta, majd megcsókolt.


2 megjegyzés:

  1. (én vagyok, de kedves nia van 2 rossz megjegyzésem, nem sértés képen)
    - vélemény: Miért csak három véleménylehetőség lett??? Hol van a vicces meg STB???
    - vélemény: Kicsit gyors ez az egész, de
    + vélemény: nagyon nagyon nagyon tetszett ÁÁÁÁ
    + vélemény: Nagyon örülnék Mona részének, mert gondolom érdekes dolgok történtek mikor hazament, mondjuk megkereste Matt vagy Vmi.
    Szóval ÁÁÁ ez olyan romantikus és a kép is kirimiri!!! :):)
    By: Domi
    (úgy tudom olvasod az enyémet, most lett vége, írnál komit, vagy válaszolnál a kérdésre????)
    UI: Nagyoon jó ÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért csak kettő van, mert a többit Monával megbeszéltük, hogy kiszedjük. szerintem nem olyan gyors, meg különben nem lenne izgalmas, meg ilyenek. Örülök, hogy tetszik, nemsokára jön Mona része is. Majd megyek és olvasok+kommentelek.
      Nia.

      Törlés