Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. szeptember 6., csütörtök

Idézetek (Part 13)

Sziasztok.! :3
Meghoztam a mai idézeteimet.:) 

~Azt mondják, aki szeret, visszatér... NEM! Aki szeret, az nem hagy el!
~Mikor beleesel valakibe nehezen jössz rá, hogyan mássz ki belőle..:|
~Minden lány egy olyan rossz fiúra vágyik, aki csak hozzá jó, és minden fiú olyan jó kislányra vágyik, aki csak vele rosszalkodik!
~Mosollyal az arcomon beintek a világnak a köcsög pasiknak és az elkényeztetett picsáknak.
~Mindig úgy érzem, hogy hiányzik valami. Ja tényleg, az a valami TE vagy!
~Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem.
~Nekem te ne papolj, tudom milyen kemény az élet, darabokra tört szívből többet én már nem kérek! Hevertem úgy a padlón, mint kisgyermek eldobott játéka, tudod, egyetlen egy dolog van, ami kitart mindenki mellett: a saját árnyéka!
~Itt mindenki utálja a melegeket és senkinek nincsen annyi önbizalma, hogy egy a megszokottól vagy divatostól eltérő ruhában jelenjen meg, mert fél, hogy mit gondolnak róla. Itt mindenki gyűlöl mindent és senkit sem érdekel, hogy szépen beszéljen, hogy kedves legyen másokkal, és hogy emberszámba vegyen mindenkit. Itt senki nem próbálja megkeresni a történések valódi okát, és mindenki azt csinálja a mit mások mondanak. Olyan emberek, akik szintén azt csinálják, amit mások mondanak. Mindenkit beskatulyáznak és mindenkinek kötelezettségei vannak. Itt senki sem él.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése