Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. szeptember 9., vasárnap

2012 Olasz Nagydíj futamértékelő

Sziasztok!

Hát meghoztam a Monzai Forma 1-es futam értékelőjét.
Mivel ez a rovatunk elsősorban nem arról szól, hogy leírjuk, hogy mi lett a végeredménye az adott futamnak, hanem arról, hogy nekünk mi a véleményünk róla, ezért nekem le kell írnom, hogy (elnézést a megfogalmazásért, de ez még a finomabb, "papírt" tűrő forma), rohadtul nem tetszik a végeredmény. Az legjobb dolog a verseny alatt az volt, hogy Perez dobogón végzett, mivel ő a 3. kedvenc F1.-es pilótám. :):) A 2. kedvenc F1-es pilótám, Vettel kiesett 6 körrel a vége előtt. De szerencsére Kimi, aki tényleg a leges-legkedvencem (ha léteik ilyen szó, hogy leges-legkedvencebb, bár a blogspot szerint nem létezik, de én most alkotok egy ilyet is, és akkor mostantól van :D) pilótám 5. lett, ami azért elég jó, és remélem, hogy a következő x. számú F1-es futamot megnyeri, és akkor akár még világbajnok is lehet, vagy ha ő nem lesz az, akkor legalább ne Hamilton vagy Alonso legyen, hanem Vettel. De ez mondjuk az én véleményem az egészről. Hozzászólásba leírhatjátok, hogy nektek mi a véleményetek a mai futamról, ha néztétek, ki a favoritotok, meg ilyenek. (Akkor sem fogom leharapni a fejed, ha azt írod, hogy Alonso, vagy Hamilton drukker vagy, mert akkor is iszonyatosan örülni fogok a komidnak. :) :D )

Az angol zászló helyre képzeljetek el egy olasz zászlót, mert nem találtam más normális képet.:) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése