Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. szeptember 10., hétfő

Képek (Part 13)

Sziasztok!
Meghoztam a mai képek rovatunkat, jó nézelődést hozzá. :):) Remélem, hogy mindenkinek jól kezdődött az iskola, és még nektek nincs sok házitok, bár nekem már rengeteg van, sajnos. :(( Igyekszünk Monával minden nap időben meghozni az aktuális rovatokat, de ha véletlenül nem sikerül, akkor azt nézzétek el nekünk, hiszen mindig pótoljuk az elmaradt rovatokat. Aki még nem szavazott, az ne felejtse el azt minél hamarabb megtenni.
Nia.
U.Í: Admin lettem egy idézetes facebook oldalon, ahol még nem vagyok valami aktív, de igyekszem. Megkérlek titeket, hogy lájkoljátok az oldalt, hogy minél hamarabb meglegyen a 10.000. (Már nem sok kell.) http://www.facebook.com/andigecseii Köszönöm mindenkinek, aki lájkolja! :))
Bocsi, hogy ilyen sokáig húztam a bevezetőt, és köszönöm annak, aki elolvasta, most pedig jöjjenek a képek! :):)


Ilyet akarook!! ^.^


A tenger kék. :DD

Nyamíí. Ilyet akarok enni!! :):) *-*






Bögréék! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése