Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. szeptember 14., péntek

Filmek, sorozatok (Part 15)

Sziasztok.! :3
Itt a 'Filmek, sorozatok' rovatunk következő része. 
Megint egy filmet és egy sorozatot hoztam nektek.:)
Felkerült az oldalra egy újabb szavazás, megint arra kérlek titeket, hogy szavazzatok.! Előre is köszönöm nektek.! :)
Mona.*-*

Film:
The Hangover /Másnaposok/
Szerintem ezt a filmet már szinte mindenki ismeri, és már látta is. Nekem egyik kedvenc filmem, rengetegszer láttam már, és mindig nagyokat kacagok rajta.:D
Ha rossz kedved van, vagy csak egyszerűen valami nagyon vicces filmet keresel, ez az egyik legjobb választás! :)
Történet: Házasodni többször is lehet, de legénybúcsú csak egyszer van az ember életében: ezért szokták boldog vőlegények és még boldogabb haverjaik alaposan elbúcsúztatni a legényéletet. Ebben a Las Vegas minden kocsmájában, bárjában és egyéb mulatóhelyén játszódó vígjátékban annyira jó munkát végeztek a cimborák, hogy másnap reggel kénytelenek rádöbbenni: valahol út közben elveszítették az ifjú férjjelöltet. Kétségbeesett nyomozásba kezdenek. Szerencsére, az előző napi dorbézolásról maradt néhány nyom: egy tigris a fürdőszobában, egy csecsemő a cipősfiókban és Mike Tyson a nappaliban. Ezek és homályos emlékeik segítségével igyekeznek bejárni előző éjszakájuk minden állomását: mire kezdődik az esküvő, elő kell keríteniük a köddé vált vőlegényt!

Sorozat:
My Life as Liz /Liz vagyok/
Nagyon szeretem ezt a sorozatot.:) Az eddigi két évadot már láttam, és nagyon várom a harmadik évadot, viszont azt nem tudom, hogy az mikorra várható. Ha esetleg valaki tudja, leírhatná nekem. Nagyon megköszönném! ^^
Történet:A "Liz vagyok" című tini-sorozat első sorban a lányok figyelmét célozza meg: a történet a texasi Burleson nevű kisvárosban élő Liz Lee utolsó középiskolai évének kalandjairól szól. Liz igazi vagány, és különc tini, akinek egy esküdt ellensége van csak: a suli szőke bombázója, Cori Cooper. A vörös hajú főszereplőnek azonban nem egyedül kell megküzdenie a cicababákkal: négy hű barátja kitart mellette jóban-rosszban, és segíti főhősünket céljai megvalósításában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése