Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. szeptember 13., csütörtök

Idézetek (Part 16)

Sziasztok.!:33
Meghoztam a mai idézeteimet.:))
Remélem, hogy tetszeni fognak.(:


~Apám mindig azt mondta, ha nem vigyázol valamire, nem érdemled meg, hogy a tiéd legyen..

~Pontosan elég vagy ahhoz, hogy örökké és megmásíthatatlanul magadhoz láncolj. /New Moon/
~Magasság? Kor? Tömeg? a szerelemben nem játszik szerepet! :)
~Csak az legyen szerelmes akinek van kedve szenvedni..
~Milyen csodálatos dolog az arcmimika..néhány izom elég ahhoz hogy átverd a világot.
~Te vagy az egyetlen ember a Földön, akiért képes lennék elolvasni még a felhasználási feltételeket is.:$
~Lassan már nem merek boldog lenni, mert eddig akárhányszor boldognak éreztem magam, mindig történt valami rossz.
~Ha bunkó voltam veled és nem kértem bocsánatot, akkor bazdmeg, mert okkal tettem! ;)
Van aki azért single mert nem elég neki egy ember,van aki azért mert sokan átverték,kihasználták és fél bízni.. és van aki azért, mert az az ember akiért mindent megadna az szimplán leszarja... (true..)



Idézet forrás: need a hug.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése