Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. január 20., vasárnap

Zenék (Part 18)

Sziasztok! Meghoztam a mai zenéimet!(:

Alvin és a Mókusok - Aludj csak
Az Alvin és a Mókusok, a kedvenc magyar együttesem. Már nagyon régóta szeretem őket és minden álmom, hogy végre elmehessek egy koncertjükre. Az új albumukról, ez a kedvenc számom! :) 

Asher Lane - New Days
Amikor legelőször meghallottam a Nivea reklámban ezt a zenét, már akkor elnyerte a tetszésemet. Szerintem sokatok számára ismerős lesz. ;)

Linkin Park - Castle of Glass
Nagyon szeretem a Linkin Parkot, de még egyik zenéjük sem fogott meg ennyire, mint ez. Imádom! 


Puszi: Mona.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése