Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. január 1., kedd

16. fejezet - Dangerous Love

Happiness.

 Matt teljesen közel húzott magához becsapta a hátam mögött az ajtót, majd hosszú és szenvedélyes csókolózásba kezdtünk…
 Ez a csók most teljesen más volt, mint a legelső csókunk. Érzelmesebb, lágyabb és hosszabb is. Bár tartott vagy két percig, nekem mégis kevés volt. Percekig, csak egymás szemébe meredtünk. Gyönyörű kék szemében boldogságot és némi értetlenséget láttam, ami valószínűleg hirtelen megjelenésemnek köszönhető. Vajon ő mit láthat a szememben? Boldogságot biztosan, mert most nagyon boldog vagyok. Édes arcának alapos megfigyelése után a karjaira tekintettem. Megállapítottam, hogy nagyon imádom a tetoválásait. Kicsit meglepő, hogy egy 17 éves srácnak tele van tetoválva a karja. De végül is Huntington Beachen vagyunk, itt semmi sem meglepő.. Elmélkedésemet Matt kérdése törte meg:
 - Szóval már nem haragszol? – kérdezte Matt.
 - Nem haragszom, igazából tegnap sem haragudtam, csak egy kicsit össze voltam zavarodva.
 - De ugye már nem vagy? – kérdezte édes mosollyal az arcán.
 - Nem, kicsit sem. – feleltem.
A két tenyere közé szorította az arcomat, majd egy újabb édes csókkal jutalmazott. Kézen fogott és bementünk szobájába. A szoba látványától megint csak elámultam, most is ugyanolyan rend volt, mint múltkor. Mindössze annyi változás történt, hogy az ágya beágyazatlan volt és egy hatalmas nagy pizza szelet volt az éjjeli szekrényén. Leültünk az ágyára, szorosan egymás mellé. Tekintetem a szoba sarkában lévő elektronikus gitárra terelődött.
 - Tudsz gitározni, vagy csak dísznek van ott az a gitár? – kérdeztem, majd a gitárra mutattam.
 - Szerinted? – kérdezte nagy vigyorral az arcán.
 - Dísz?
 - Ha-ha. – válaszolta gúnyos nevetéssel. Felállt, odament a gitárhoz, majd azzal együtt ült vissza az ágyra - Mit játsszak neked?
 - Mit tudsz játszani? – kérdeztem.
 - Hmm. Melyik a kedvenc A7X számod?
 - Fúú hát sok van, de talán a Danger Line a legkedvencebbem most.
 - Hát azt pont nem tudom el játszani. Más? – kérdezte picit zavarban.
 - Carry On?
 - Na azt tudom. – mondta, majd el is kezdte játszani a számot. A gitártudása egyszerűen lenyűgöző. Játszás közben olyan aranyos arcot vágott, hogy nem tudtam el dönteni, hogy a kezét figyeljem, ahogy penget, vagy az arcát. Hosszas ideig el tudnám hallgatni a gitározását, azonban lassan a zene végére értünk.
 - Ez kibaszott jó volt. Nagyon ügyes vagy.
 - Köszönöm drága. Játsszak még neked?
 - Igeeen! – mondtam.
A következő egy és fél órában Matt különböző A7X, Guns n’ Roses és ezekhez hasonló zenéket játszott. Felajánlotta, hogy megtanít gitározni. El is kezdte a taníttatásomat, de hamar felhagytunk vele, mert egy akkordot sem sikerült rendesen eljátszanom. Ezért inkább előadott nekem még egy tökéletes számot Matt, utána mivel már egy picit megfájdult az ujja a sok pengetéstől, visszarakta a gitárt a helyére. Elfeküdt az ágyon, majd maga mellé húzott, és szorosan átölelt.
 - Voltál már amúgy A7X koncerten? –kérdezte.
 - Igen, már kétszer is. Te voltál már?
 - Igen, én már háromszor. – mondta vigyorogva – Nemsokára megint lesz itt koncertjük, elmegyünk együtt?
 - Mehetünk, de az első sorba szeretnék lenni. – mondtam én is vigyorogva – Mikor lesz?
 - Oké, majd befurakodunk előre. Nehéz lesz. Amúgy nyár végén lesz majd valamikor, pontosan nem emlékszem, hogy mikor.
 - Az jó, akkor legalább most már van egy dolog, ami miatt várom a nyár végét.
 - Kicsit se várod a sulit?
 - Kicsit se.. Miért te igen?
 - Hát, jó lesz együtt lenni megint a haverokkal. De a tanulást nagyon nem várom.
 - Nekem a tanulással annyira nincs bajom, inkább az emberekkel van..
 - Nem szereted az osztályod?
 - Nem igazán. Van pár jó fej emberke, meg persze ott van Nia is, aminek nagyon örülök. De a többiek mind seggfejek, vagy ribancok.
 - Ezért jó az én sulim, ott nincsenek ribancok. – mondta egy nagy vigyor kíséretében – Viszont te nem vagy ott, ezért nem jó, suli időben kevesebbet lehetünk majd együtt.
 - Hát igen, ezért sem várom a sulit, de messze van még a nyár vége. És ott lesznek majd a hétvégék, meg a suli utáni idők.
 - Pontosan, és akkor csak is az enyém leszel. – mondta, majd megcsókolt. 
A következő 2 órát csókolózással, tévézéssel és beszélgetéssel töltöttük. A beszélgetés tárgya főleg a zene és a suli volt. Elmesélte, hogyan szivatgatták egymást Dannyvel a suliban, hogyan égették fel majdnem a suli egyik padját, és hogy ennek következtében milyen büntetésben részesültek. Ezen kívül még sok vicces történetet mesélt, amiken hatalmas nagyokat kacagtam. Kevés ember tud ennyire meg nevettetni  neki ez is sikerült. Sajnos hamar témát váltott..
 - Amúgy neked volt már barátod? – tette fel azt a kérdést, amit nagyon reméltem, hogy nem fog feltenni.
 - Csak egy. Pár hónapig voltunk együtt. És szerintem ismered azt a fiút.
 - Miért, ki az?
 - Jay Duff.

UI.:Tudom, hogy elég rövid lett, a következőt megpróbálom majd hosszabbra írni! :3
Puszi: Mona.^^

3 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon király volt:)
    Remélem Matt nem lesz kiakadva, hogy Mona volt pasija Jay Duff.
    Siess!:)
    UI: Nagyon király és Imádom :):) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szépen Domi! :))
      Oké, megpróbálok sietni.(:

      Törlés
  2. úú, a te történetedet is imádom. :)) mikorra várható folytatás?

    VálaszTörlés