Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. január 9., szerda

Blogértékelés - Second Heartbeat - Black Shadow

Sziasztok!:)
Meghoztam a következő blogértékelést. (:

Író: Black Shadow
Cím: Second Heartbeat
Téma: Avenged Sevenfold
Eddigi, elolvasott fejezetek:11
Véleményem a történetről: Mivel az Avenged Sevenfold az egyik kedvenc együttesem, nagyon örültem a jelentkezésednek, és örömmel kezdtem neki az olvasásnak. Nagyon megszerettem a történeted, legjobban a két testvér kapcsolata tetszett meg. K hamar a kedvenc szereplőmmé vált, hamar megfogott a karaktere. Ugyan még nem olvastam végig a történetet, de biztosan végig fogom, mert nagyon megkedveltem.:)
Véleményem az íróról: Nagyon tetszik ahogyan írsz, érthető és egyszerű. Egyetlen egy zavaros mondattal sem találkoztam. Gratulálok az eddigi irományaidhoz, és sok sikert kívánok a következőekhez. :)
Ajánlom: Főleg azoknak ajánlom, akik ismerik és szeretik az Avenged Sevenfoldot, mert ők jobban tudnak érvényesülni a szereplőkkel, és persze nekik nagyobb örömöt okoz egy ilyen történet. De egyébként mindenkinek ajánlom, aki egy igazán kalandos, érdekes és izgalmakkal teli történetet szeretne olvasni. :))



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a blogértékelést. :)
    Örülök, hogy ennyire tetszett. :) Nagyon nagy elismerés ez nekem.
    Igyekszem a továbbiakban is tartani a szintet. :)
    Őszintén, nagyon vártam, hogy ez a blogértékelés megszülessen. Kíváncsi voltam egy olyan ember véleményére, aki nem ismer, és nem érzi kötelességének, csak dicsérni. :)
    Még egyszer nagyon köszönöm, hogy megírtad ezt nekem.

    Shadow

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      Nagyon szívesen. És még egyszer sok sikert a továbbiakhoz. :))

      Törlés