Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. január 9., szerda

17. fejezet - Magical Summer



Mindenki azt kapja, amit érdemel

Nagyon idegeses lettem ettől a nőtől. Ahogy láttam ő is igen mérges volt és felpattant a helyéről.
- Ribanc?- mondta egyre közelebb lépve hozzám, majd lekevert nekem egy nagy pofont, amitől majdnem elestem. Az elején még nem jutott el az agyamig, de végül kitisztult a kép. A tenyeremet az arcomra szorítva bámultam a nőt.
- Mit képzel maga?- ordítottam rá-
- Mindenki azt kapja, amit érdemel. - mondta gúnyosan. Majd’ felrobbantam a dühtől, így én is lekevertem neki egy pofont, amibe minden erőmet beleadtam. Nekem sem volt egy kellemes érzés, de mindenki azt kapja, amit érdemel.
Erre reagálva az erősen festett szőke, agyon szolizott cicababa a hajamnál kapott el, majd elkezdődött egy kis csajos háború. Már nagyon közel voltunk ahhoz, hogy megfojtsuk egymást, amikor kinyílt konyhaajtó.
- Natalie?- szólt meg Danny az ajtóból. Egyből felénk indult és engem magához rántott a derekamnál fogva. - Mi folyik itt?- Egy kicsit meg volt lepődve, de nem annyira, mint amit vártam.
- Azt hiszem, hogy mostohaanyád tudna mesélni. - Direkt kicsit gúnyosan mondtam, majd kibújtam Danny szorításából. Tudom, hogy nem Danny-re kellene haragudnom, de nagyon ideges voltam így kifutottam a konyhából. Elég megalázó volt ez az egész. Gyorsan felfutotton Danny szobájába majd felkaptam a táskám, de Danny pont akkor ért fel, amikor készültem kilépni.
- Hé, Nia. Mi történt, most meg hová mész?- miközben megpróbáltam kimenni az ajtón, elkapta a karomat.
- Sajnálom, nem bírok tovább itt maradni- mondtam és elhullattam néhány könnycseppet.
- Oké, nem erőltetek rád semmit, de legalább engedd meg, hogy hazavigyelek.
- Ne butáskodj már, neked most pihenned kell, és ehhez amúgy sincs sok közöd. Majd hazamegyek busszal.
- Először is a mostoha anyámnak nagyon is köze van hozzá, ami azt jelenti, hogy nekem is közöm van hozzá, másodszor pedig megnyugtatlak, hogy nem fogom ennyibe hagyni, másodszor pedig a barátnőm vagy. - kezdett érvelni és valójában néhány dologban tényleg teljesen igaza volt, az, pedig, hogy a barátnőjének hívott, nagyon meglepett.
- Hát, azt nem mondom, hogy mindenben, de valamilyen szinten igazad van,
- Na, látod- mondta, majd együtt indultunk a garázs felé. Beültünk az apja kocsijába, gondolom az övé egy kissé összetörhetett. Egész úton kérdezgetett, hogy mégis mi történt.
- Sokkal könnyebb lenne, ha a mostohaanyád mesélne.
- Natalie? Szerintem nem fog.
- Ez nekem nagyon kínos, szóval inkább hagyjuk. - próbáltam jegelni a témát, nem sok sikerrel. Szerencse, hogy nem sokára már Danny a házunk előtti parkolóban állt.
Ő is kiszállt, majd együtt indultunk a 10. emeletre. A liftben szinte semmit sem beszéltünk, csak néztük egymást. Amikor felértünk én lassan elfordítottam a kulcsot a zárban, majd bementünk.
- Szia, Lisa!- kiáltottam, hogy tudja, hazajöttem- Ülj le Danny.- mutattam a nappali felé.
- Köszi - felelte mire én Lisa szobája felé mentem. Amikor benyitottam a szoba üres volt. Benéztem még az én szobámba, az anyáékéba, de sehol senki. Amikor a fürdő felé tartottam elég ideges voltam, hogy sehol nem találom a húgom, és ezt már Danny is észrevette. Sehol nem találtam a húgom.
- Valami gond van?- kérdezte felállva a fotelből.
- Lisa. Nem találom sehol.- dadogtam, és már majdnem sírtam. Felkaptam a telefonom, és felhívtam anyut. Megpróbáltam nyugodtan beszélni, hisz jobb, ha nem zúdítok semmit a nyakába azonnal.
- Szia anyu! Beszéltél Lisaval reggel óta?- kérdeztem.
- Nem, de miért?
- Á, csak nem tudom, hogy mondta e, hogy lementünk a partra. Csak hogy tudd. Szeretlek. Puszi- mondtam, remélem elég jó alibi a kérdésre. Nagyon hamar le akartam rázni, hogy meg tudjam keresni a húgom.
- Oké, vigyázzatok magatokra. Én is szeretlek Nia, este megyek- mondta, majd letette a telefont.
- Mit mondott anyukád?- kérdezte Danny.
- Semmit, nem tud semmit- mondtam, már remegett a kezem.
Eszembe jutott, hogy említette a barátnőjét, hogy lemegy vele a partra. Lehet csak elfelejtett szólni anyunak.
- Megnézem a barátnőjénél- mondtam hirtelen felpattanva.
- Oké, megyek veled- mondta. Visszazártam az ajtót majd a 4.-en lakó Ross családhoz indultam. Becsengettem majd kis idő múlva Mrs. Ross nyitott ajtót. Dannyt különösen bámulta mögöttem, de próbáltam nem arra figyelni.
- Jó napot. Nia Boyer vagyok. Lisa nincs itt?
- Nem, nincs.
- Akkor elnézést a zavarásért. Köszönöm.- mondtam. Bólintott az anyuka, majd visszazárta az ajtót.
- Le kell mennünk a partra, reggel oda akart menni, talán csak egyedül lement.
Danny bólintott jelezve, hogy elkísér, és az ő kocsijával is mentünk le. Nem bírtam meg se szólalni, a mobilom szorongattam a kezemben, és már sírtam. Danny tényleg nagyon megértő volt és segítő kész. Vigasztalásul csak rémnézett, és megsimogatta a kezem. Gyorsan leértünk a partra, majd elindultunk arra a helyre ahol általában lenni szoktunk. Nem volt ott senki. A hullámokig mentem, amikor nagyjából 5 méterre megpillantottam Lisát, ahogy a hullámok közt ugrál. Azonnal úgy ruhástól berontottam oda, ahol ő volt, és amint meglátott elindult felém, és egészen kimentünk a partra, addig nem szóltam semmit.
- Hogy képzelted, hogy csak úgy ellógsz?- mondtam idegesen, és egy kicsit le is szidtam.
- Mondtam, hogy tudok magamra vigyázni.
- Persze, tudsz, de legalább miért nem szóltál legalább anyunak? Vagy miért nem Mollyval és a nővérével jöttél?
- Nem mindegy? Miért nem fürödhetek tovább?- kérdezte.
- Azért, mert haza kell mennünk. Rendesen rám ijesztettél. Többet ne csinálj ilyet. – mondtam, majd Dannyvel együtt hazamentünk.

Sziasztok!
Így túl a félév végi hajtáson meg is hoztam a következő fejezetet, ami remélem, hogy mindenkinek tetszett. Kíváncsi lennék néhány véleményre, mert visszajelzések híján nem tudom, hogy jó irányba halad-e a történet. :)
Puszi,
Nia

3 megjegyzés:

  1. hű, egyszerűen szuper volt! Hű, Lisa jól meglógott... siess a folytatással:) Domi
    UI:Imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. :)
      Tényleg jól meglógott, de legalább elő is került. :)
      Már a hétvégén nem hiszem, hogy lesz friss, de azért majd igyekszem vele. :)

      Törlés
  2. Szia! Eszméletlenül jó lett ez a rész..ahogy olvastam, aggódtam mi lesz Lisa-val. Szuper lett. :)
    Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés