Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. január 20., vasárnap

Zenék (Part 17)

Itt a zenék rovatunk következő része. :)


The Pretty Reckless - Make me wanna die
Mikor először meghallottam a számot azonnal megtetszett, és szinte napokog csak ezt hallgattam. :)
"I'll never be good enough
You make me wanna die"


Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
Bruno Mars egyike a kedvenc előadóimnak. Ez a szám az új albumáról van. Hallgassátok meg, szerintem nagyon jó. :)

Ed Sheeran - Kiss Me
Már egyszer írtam, hogy megszeretem Ed Sherrant. Hát az óta már egyszerűen IMÁDOM! *-* Nagyon szeretem a zenéit, teljesen kikapcsolnak, állandóan őt hallgatom. :)  A Kiss Me egy nagyon romantikus szám,   
ami az egyik kedvenc Ed Sheeran számom. :)
Puszi: Nia. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése