Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. július 26., csütörtök

Idézetek (Part 1)

Sziasztok.! :)

Ebben a rovatban idézeteket olvashattok. Remélem tetszeni fognak.:) Ti is bátran kérhettek tőlünk idézeteket bármilyen témában.:3


~Engedd, hogy az álmaid nagyobbak legyenek, mint a félelmeid; s tetteid is legyenek hangosabbak, mint a szavaid. :)
~Tanulj meg mosolyogni. A mosolyban mágikus erő rejlik. Amíg az ember mosolyogni tud, addig képes a további harcra. És aki harcol, az győzhet is. :))
~Jó hírek, rossz hírek, minden napra jutnak. Ha egy problémán túl vagy, holnap jön két újabb.
~Olyan fiút válassz, aki miatt a rúzsod kenődik el, nem a szempillaspirálod.;)
~Talán túl vagyok rajtad..Talán tovább léptem..Talán már más tetszik..Talán csak túl jól hazudok..:')
~Mielőtt meghalok tuti szívok egy kis zöldet. Behunyom a szememet és elhagyom a Földet.
~Az a fajta lány vagyok akinek a telefonja mindig ott van a kezében, a fülhallgatója a fülében és az a bizonyos fiú a gondolataiban. :3
~Kedves múlt! Köszönöm a leckéket, amiket kaptam tőled. Köszönöm, hogy ezek által felnőhettem, megtanulhattam, megtapasztalhattam mindent, ami jobbá tett. Köszönöm mindazt a szenvedést, amit kiszabtál Nekem, és nem engedted, hogy elsodródjak. Köszönöm, hogy erőt adtál folytatni, és meglátni mindazt, ami fontos nekem. Köszönöm, hogy minden rosszat megmutattál, a szomorú és keserű embereket, az aljas világot, és nem hagytad, hogy én is részévé váljak. Kedves jövő..Azt hiszem készen állok.! 




2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! :)
    Én szívesen olvasom az idézeteiteket, nagyon tetszenek.
    De ha már írtátok, hogy kérhetünk is, akkor megkérdezem, hogy tudnátok idézeteket írni a csodáról és az egyedüllétről? :)
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia.! :))
      Örülünk, hogy tetszenek. :)
      Persze, holnap akkor ilyen témákban írunk ki idézeteket.:3

      Törlés