Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. május 16., csütörtök

Idézetek (Part 20)

Sziasztok! 
Hoztam nektek néhány idézetet. :))

~ Ne olyan lány legyél, akinek szüksége van egy férfira, hanem olyan, akire szüksége van egy férfinak.
~ Többet jelent az, hogy kik vagyunk valójában, mint az, hogy mások minek hisznek minket.
~ Csak mert Ő azt nem veszi észre, az nem jelenti azt, hogy nem vagy gyönyörű.
~ Az élet rövid. Túl rövid ahhoz, hogy egyetlen másodpercig is olyasvalakire pazarold, aki nem becsül meg, nem értékel.
~ Soha ne sírj olyan ember miatt, aki nem ismeri az árát a könnyeidnek.
~ Mindenki úgy lát, ahogy kinézel, de csak kevesen tudják, hogy valójában ki vagy.
~ Várom a napot, mikor megtörik az átok, várom a napot, mikor nem leszel már álom.
~ Ha fájnia kell, akkor most fájjon, mert előttem áll az egész élet, és a lehető legteljesebben ki akarom használni. Ha választani kell, hát válasszon hamar. Én várni fogom. Vagy elfelejtem. A várakozás fáj. A felejtés is fáj. De minden szenvedés közül a legrosszabb, ha nem tudjuk, hogy döntsünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése