Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. május 20., hétfő

Eurovíziós Dalfesztivál 2013

2013. május 18.-án megrendezésre került az idei Eurovíziós Dalfesztivál Malmö-ben. A nyertes dal a Dániai Emmelie De Forest Only Teardrops című száma lett, ami valóban egy igazán jó zene, de szerintem sokkal jobbak is voltak. Elhoztam nektek az én kedvenc dalaimat a mostani mezőnyből:


ByeAlex - Kedvesem (Zoohacker rmx)
Kishazánkat ByeAlex képviselte. Én már a hazai Dal versenyen is neki szurkoltam és nagyon örültem annak, hogy végül ő nyerte meg a magyar válogatót. Kint Malmö-ben nagyon jó helyezést ért el (10. hely). Magyarország már rég teljesített ilyen jól, ennél jobb helyezést csak kétszer tudtunk eddig elérni.
Összegezve tehát úgy gondolom, hogy nagyon büszkék lehetünk ByeAlexre, kiváló szereplése és nagyon jó eredménye végett. :))

Cezar - It's My Life (Románia)
dubstep és opera - merész vállalkozás
Nekem nagyon tetszett.:)

Koza Mostra & Agathon Iakovidis - Alcohol Is Free (Görögország)
:))

Ezeken kívül nekem még Izland, Málta és Azerbajdzsán produkciója tetszett. Ti kinek szurkoltatok? Ki volt a kedvencetek? :)

Puszi: Mona.^^

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Én is néztem a dlafesztivált, és hasonlóak voltak a kedvenceim. :) Bár a két faboritom az Málta: Gianluca – Tomorrow és (bár lehet csak azért mert amúgy az idegeimre megy ez a szám, és majd fel robbanok a hülye szövegétől) Izland: Eythor Ingi – Ég á líf. :DD
    Puszi nektek :*

    VálaszTörlés