Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. május 8., szerda

Blogértékelés: London, Baby! - Save you tonight

Sziasztok! 
Egy röpke kis kihagyás után meghoztam a blogértékelések következő részét. :)

Író: Naomi Stanley
Cím: London, Baby! - Save you tonight
Téma: One Direction (Zayn Malik)
Elolvasott fejezetek: 22
Véleményem: Szóval ez az egyik legaranyosabb 1D történet, amit eddig olvastam. :) Chrissie és Zayn nagyon édesek, cukik, és romantikusak együtt. Nagyon jó a fantáziád, és kifejezetten tetszik ahogyan írsz. Úgy vettem észre, hogy a blog nagyon népszerű (több mint 63ezer oldalmegtekintés, és több mint 103 feliratkozó) gratulálok hozzá, és természetesen ez is csak azt bizonyítja, hogy mennyire jó a történet. :) Nekem kifejezetten tetszik az oldalnak a kinézete. Ajánlom azoknak, akik szeretik a romantikus történeteket, és szerintem azok is vethetnek a blogra egy pillantást, akik nem szeretik annyira a 1D-t. :))

A képre kattintva megnézhetitek a blogot

Puszi: Nia*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése