Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. február 10., vasárnap

Filmek (Part 16)

Sziasztok!
Ma egy film ajánlóját hoztam nektek. :)


Most jó (Now is good)


Ma egy olyan filmről hoztam nektek egy ajánlót, amit még csak most kezdtek el vetíteni a mozik. 
Egy leukémiás lányról szól, aki rövidesen meg fog halni. A főszereplő lány Tessa még csak 17 éves, és rengeteg olyan dolog van, amit még meg szeretne tenni, mielőtt meghal. Készít egy úgynevezett bakancslistát, amire ezeket felírja. Első helyen szüzessége elvesztése áll, de e mellett még többi, törvénye ütköző dolog is van a listán. A film azt mutatja be, hogy Tessa hogyan próbálja megvalósítani ezeket a pontokat, miközben kapcsolata egyre jobban elmélyül a családjával és a barátaival.
A Most jó, egy igazán könnyfakasztó film, aminek a végét én végig sírtam, de egyben nagyon tetszett is. 

A film előzetese:

Puszi: Nia^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése