Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2013. február 16., szombat

Blogértékelés - Help, lopják az életem - Domi

Sziasztok!:3
Hoztam nektek egy blogértékelést.

Író: Domi
Cím: Help, lopják az életem
Eddig elolvasott részek: 2 évad
Véleményem a történetről: Amikor legelőször elmesélted nekem ennek a történetnek az alapjait, nem hittem volna, hogy egyszer majd valóban elkezded megírni. Másnap mégis nekikezdtél és egy nagyszerű blogot hoztál létre. Nagyon tetszik a történeted, rengeteg fordulat és izgalom van benne. Olvasás közben egyszer sem unatkoztam. :)
Véleményem az íróról: Nagyon tehetséges vagy, ügyesen fogalmazol, a fantáziádat pedig nagyra becsülöm. A legelső fejezet megírása óta rengeteget fejlődtél. Az elején még volt néhány helyesírási hibád, de mostanra már azok sincsenek. Nagyon gratulálok ehhez és az összes többi történetedhez is. Rendkívül tehetséges vagy, csak így tovább! :))
Ajánlom azoknak, akik egy igazán izgalmas, lebilincselő és fordulatokban gazdag történetet szeretnének olvasni. (:

Puszi: Mona. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése