Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. december 17., hétfő

.

A 2012-es X-factor nyertese Oláh Gergő!! 

Már a műsor kezdete óta neki drukkoltam. Nagyon boldog voltam, amikor a legvégén az ő nevét mondták ki.:) Nagyon tehetséges embernek tartom, ének és tánc tudása is lenyűgöző. :33 Büszke vagyok rá, és remélem, hogy nemsokára saját szerzeményeket is hallhatunk majd tőle. :)) 







Ui.: Tudom, hogy nagyon régen hoztunk új részeket a történetekből, de teljes erőnkkel azon vagyunk, hogy minél hamarabb készen legyenek a következő résszek.(:
Köszönjük ezt a rengeteg jelentkezést a blogértékelésre, igyekszünk minden blogot minél hamarabb elolvasni, és írni a kommenteket és ajánlásokat. :3
Mona.^^

2 megjegyzés:

  1. Én is neki szurkoltam, már a beválogatókban kiszúrtam! :)
    Hogy mennyi közös van bennünk Mona, ugyan annak szurkoltunk az x-faktorban is. :)
    Ölel, Domi! :DD
    Ui: Ti hisztek a világvégében????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen Domi, elég sok közös van bennünk. :)
      Ui:Én nem hittem benne, bár bevallom, egy picit féltem. De szerencsére még mindig élünk. :))
      Ölel, Mona! :D

      Törlés