Üdvözlünk a blogunkon!

Nagyon örülünk, hogy benéztél a blogunkra. Az oldalt 2012. július 24.-én nyitottuk. Ha többet meg akarsz tudni rólunk, nézd meg a 'Rólunk' menüpontot. Az oldalon két, kis részekben összefüggő történet is fut. Várjuk a megjegyzéseket, javaslatokat, véleményeket. Ha kérni akarsz valamilyen témában képeket, zenéket, film ismertetőket, vagy idézeteket írj nekünk nyugodtan chatben vagy hozzászólásban, és várjuk a véleményeiteket a történetekkel kapcsolatban is. :)
Mona.&Nia

2012. október 5., péntek

14. fejezet - Magical Summer


Can I find the happiness in this lifetime?


- Honnan tudjam, hogy nem hazudsz? – kérdeztem tőle.
- Azt nem tudom, de hihetsz nekem, Danny nem esett ugyan abba a hibába, mint én. Sokkal megfontoltabb annál. Szerintem beszéld át vele a dolgot, minél hamarabb.
- Hát megfogadom a tanácsod Matt, köszönöm, ha nem bánod én már most felmegyek hozzá. – mielőtt folytattam volna a mondanivalóm, felálltam az asztaltól. – Oh, és ha te is megfogadod az én tanácsomat, akkor elmész Monához, és te is átbeszéled vele a dolgokat. – mosolyogtam rá.
- Rendben. Gyógyulj meg minél hamarabb. – mondta ő is mosolyogva, majd mind a ketten elindultunk a saját utunkon. Felmentem az emeletre, és egyenesen a Danny kórterméhez mentem, ahol most nem volt bent senki más Dannyn kívül. Éppen a telefonját nyomkodta, így bementem hozzá.
- Szia Danny! Zavarhatlak egy kicsit? – kérdeztem tőle.
- Hát persze, te bármikor zavarhatsz, bár jelenleg egyáltalán nem zavarsz. – mosolygott rám.
- Ok. Arra gondoltam, hogy jobb lenne, ha megbeszélnénk a köztünk lévő, vagy éppen nem lévő dolgokat. Éppen bele akart kezdeni a mondanivalójába, de egy fiatal nő jött be a kórterembe, aki, mint később kiderült, a mostohaanyja. Nem zavartam tovább, mivel láttam, hogy a hosszú fekete hajú nő nem éppen lát engem szívesen, így gyorsan, és illedelmesen távoztam, majd visszamentem a szobámba. Olvastam, zenét hallgattam, vártam, és Mattről meg Monáról gondolkodtam. Egy kicsit féltettem Monát ettől a sráctól, de most, hogy beszéltem vele egy keveset valamivel szimpatikusabb lett, de a véleményem még mindig megmaradt, hogy Monának egy kicsit jobban kéne vigyáznia az ilyen titokzatos alakokkal, bár azt mindig is tényként kezeltem, hogy legjobb barátnőm mindig is szerette a rosszfiúkat. Nem akartam tovább ezen gondolkodni, így tovább olvastam a szüleimtől kapott könyvet, majd elnyomott az álom.

Arra ébredtem, hogy valaki a hajamat simogatja. Kinyitottam a szemem, és Danny gyönyörű zöldeskék szemeit láttam magam előtt.
- Szia! Jól aludtál? – mosolygott rám.
- Szia! Igen. – Felültem az ágyon, majd el akartam kezdeni a már előre végig gondolt „beszédemet”, de ezt Danny nem hagyta.
- Szóval nem akarom sokáig húzni ezt a dolgot, és el szeretném neked mondani, hogy mi ez a dolog köztem és Sharon között. – Nem mondtam neki semmit, csak bólintottam egyet, jelezvén, hogy mondhatja. – Szóval Sharon végig azt csinálta velem, amit a mostohaanyám csinál az apámmal. És a hab a tortán az, hogy Sharon és Lisa unokatestvérek is. Leginkább az verte ki nálam a biztosítékot, hogy Sharon csak azért hazudta azt nekem, hogy terhes, hogy megtartson magának, de sajnos lebukott, és rendesen padlóra ejtettem, ezért megpróbált minél hamarabb visszaszerezni magának, de ez nem sikerült neki, és még tegnap is próbált győzködni, hátha a baleset után visszamegyek hozzá, de ez nem jött be neki, én pedig nem éppen kedves szavakkal elhajtottam. Nagyon remélem, hogy komolyan vette. Még mielőtt megengedem, hogy szóhoz juss, szeretnék tőled bocsánatot kérni, és szerintem a legjobb az lenne, ha előröl kezdenék mindent. Ha kell egy kis gondolkozási idő, csak szólj, és akkor majd visszajövök később.
- Megbocsájtok, és tényleg kezdjünk mindent a legelejéről. Ha ki kerülünk innen, majd elmehetnénk randizni, vagy valami. És remélem, hogy azt a picsát rendesen leráztad magadról.
- Biztos lehetsz benne. Amúgy szerinted a szüleid elengednének téged LA-be? Mert még szerintem a suli kezdés előtt elmehetnénk, tuti, hogy élveznéd. Én fogok menni az apámmal, és a mostohaanyámmal, szóval simán eljöhetnél te is.
- Hát, majd még megkérdezem, mert nem vagyok benne biztos.
- Majd ha elsőre nem engednek el, akkor valahogy rábeszéljük őket. – mosolygott rám.
- Oké.
- Majd feltétlenül el kell jönnöd hozzánk, és találkoznod kell hosszasabb ideig is a mostohaanyámmal, hogy megtudd, milyen egy szörnyű nő.
- Huh, hát ne szaladjunk ilyen előre. Nem hinném, hogy ha elmegyek hozzátok, a szüleid annyira kedvelni fognak engem.
- Az apám tuti, hogy bírni fog, a mostoha anyámmal meg egyszerűen ne törődj. – mondta, majd átölelt, és néhány másodperc múlva meg is csókolt. Csókunkat egy halk, szándékos köhögés zavarta meg, akire miután felnéztünk, eléggé dühösnek tűnt.

Cukik. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése